مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

 

Phil Mickelson 11 شوت از دور قبلی خود در Quail Hollow بدتر بود.  برایسون دی شامبو در شانزدهمین سوراخ خود 8 عدد ایجاد کرد و مستقیماً به سمت خروجی حرکت کرد.

راجر اسلون از مریت ، بریتیش کلمبیا کمترین امتیاز روز را با 7 گل زیر 64 به ثمر رساند تا پس از باز کردن با 76 گل به 2 امتیاز برسد.

کوری کانورز از لیستول ، انتاریو ، 72 ساله و نیک تیلور از ابوتسفورد ، بریتیش کلمبیا ، 67 ساله ، زیر یک سال هستند ، در حالی که مایکل گلیگیچ از بورلینگتون ، انتاریو ، 67 ساله ، بیش از 2 سال دارد و باعث می شود چهار کانادایی به آخر هفته برسند.

به نظر می رسد که هیچ چیز به اندازه روز جمعه در مسابقات قهرمانی فارگو در ولز بد نبوده است.

هجوم صبح جای خود را به وزش باد بی وقفه بعد از ظهر داد و تقریباً همه سعی کردند بدون آسیب زیاد کار را تمام کنند.  گری وودلند ، قهرمان اسبق اوپن ایالات متحده صبح 2 سال کمتر از 69 سال داشت و با مت والاس 67 ساله و پاتریک راجرز 68 ساله یک برابری 36 سوراخ داشت.

هیچ کس نتوانست آنها را در ساعت 6 زیر 136 بعد از ظهر شکار کند.

Rory McIlroy آخر هفته برای اولین بار در دو ماه بازی خواهد کرد.  او 66 شلیک کرد و در پایان روز یک تساوی خوب برای یک پنجم بود ، دو شوت از جلو.

در مورد میکلسون؟

تماشا کنید |  میکلسون در روز پنجشنبه در Quail Hollow سرب می کند:

فیل میکلسون پس از اولین دور مسابقات قهرمانی ولز فارگو در کلوپ توخالی کلوپ در شارلوت با نتیجه 7 بر 64 امتیاز را به دست آورد. 2:11

مهم نبود که او 64 به 75 را دنبال می کرد ، در پایان وقتی فکرهای مختلفی از چرخش وارد سوراخهایش با آب شد ، نوع غلط اثر موج ، تمرکز خود را از دست داد.

میکلسون گفت: “خوشحالم که آخر این هفته می خواهم جنگ کنم و می دانم که خوب بازی می کنم.”

دی چمبو دلیل رفتن داشت.  دو توپ در آب در بخار -5 هفتم به جاده سه گانه او منجر شد و او را به 74 رساند. او بدون اینکه صحبت کند از آن جا خارج شد ، در بین 100 نفر برتر بود.  و سپس باد آمد ، نتایج افزایش یافت و او عدد را به 2 تا 144 کاهش داد.

جاستین توماس بعد از 73 سال گفت: “سخت ترین شرایطی که مدتی بازی کردم.”  فرود 18 متری او چنان اصرار شدیدی داشت که در 4 پا متوقف شد.

کارلوس اورتیز از مکزیک ، که از 12 سال گذشته در تگزاس زندگی می کند ، توصیف می کند: “حتی سوراخ های باد نیز سخت بود”.  عادت کردن به آن آسان نیست ، اگرچه اورتیز موفق شد 68 امتیاز کسب کند ، بهترین نتیجه در بعد از ظهر.

این باعث شد او در گروه زیر 4 سال 138 در گروه باشد.

میکلسون با یک ضربه دیگر در گروه قرار داشت ، مصمم بود که چنان خشکسالی سختی را پایان دهد که در مدت 9 ماه در 20 تیم برتر قرار نگرفت.

وقتی او با 64 بازی را باز کرد همه چیز احساس و به راحتی به نظر می رسید. این یک چالش بیشتر بود ، مخصوصاً در پایان دور ، و میکلسون احساس کرد تمرکزش دوباره تغییر کرده است.

تماشا کنید |  ایمزها از ونکوور رهبران سنتی مناطق را تعقیب می کنند:

Stephen Ames از ونکوور پس از دور دوم از اولین قهرمانان PGA Tour Champions ، Regions Tradition در بیرمنگام ، آلاباما ، یک الک پشت سران الکس جیک ، دارن کلارک ، جری کلی و استیو استریکر است. 0:45

او در روز 14 ام در حالی که تصمیم به تساوی یا کاهش داشت به آب برخورد کرد (او هنوز موفق به گلزنی شد) ؛ بازی گوه او همچنان در بین بهترین هاست.

بعد از شوت خوب نوجوان در تاریخ 5-16 ، میکلسون کاملاً مطمئن نبود که باید با مورد بعدی اش چه کند.  او آن را به خوبی به سمت راست رنگ سبز کشید و شوت او را خیلی دور کرد و از لبه عبور کرد.  او حدود 12 فوت بد خرد کرد و آنچه را که به نظر یک پرنده ایمن بود تبدیل به یک احمق بد کرد.

بعد از دو حفره ، او آب را برای یک احمق مضاعف در سطح 5-هفدهم یافت.

میکلسون گفت: “پشت نه ، من تیز نبودم.”  “من فکر می کنم یک مثال از آنچه من صحبت کردم 17 است ، ما بالای توپ ایستاده ایم و من نظرم را تغییر می دهم و ضربه را تغییر می دهم ، خفاش را کمی حرکت می دهم. به جای تسلیم شدن و چیزی مانند تمرکز مجدد ، من فقط آن را بزنید و من نمی دانم چه کاری انجام می دهم. بنابراین من باید این مشکل را برطرف کنم. “

در ذهن او ، او دو شلیک به هر دو سوراخ 15 و 17 ایجاد کرد ، تفاوت در ارزش اسمی.

میکلسون گفت: “من فقط نمی توانم این کار را ادامه دهم.”  “با این وجود ، من در مورد آخر هفته خوشبین هستم.

مک ایلروی دور دوم را خارج از خط برش آغاز کرد.  وی دو ماه پیش به آخر هفته Bay Bay نرسید ، که واقعی است و فاقد زمینه است.  این فقط برابر با سه تورنمنت است – کاهش از دست رفته در The Players Championship و Masters ، نه صعود از گروه او به Match Play.

او با شروع یکی از معدود درایوهای بد خود ، آن را به سرعت برگرداند.  یکی در روز 14 ام به خوبی در سمت راست سنگرها ، نگارخانه ، همه چیز به جز عمارت های روبروی ملک حرکت می کرد.  او سعی کرد گوه خود را در جایی نزدیک سرسبزی فرود بیاورد و شانس او ​​فقط روی سطح زمین نشست و روی پاهای او متوقف شد.  این او را به سمت پنج پرنده در هشت سوراخ بعدی ، درست در ترکیب ، فرستاد.

مک آیلروی گفت: “این احتمالاً کاتالیزور برای یک اجرای خوب بود.”

وودلند لبخند می زد.  هفته گذشته ، او به سختی مسابقه اینیسبروک را از دست داد ، با بوچ هارمون تماس گرفت و تصمیم گرفت که به مربیان قبلی خود ، هارمون و پیت کوئن برگردد.  طولی نکشید که حالش بهتر شد.  ران او او را اذیت نمی کند و برداشتن او بسیار خوب است.

وودلند هنوز به آخرین کشش 16-18 پوندی پی نبرده است و آنها را در 3 دور در دو دور بازی کرده است.  اما او دوست دارد که به کجا هدایت شود.

وی گفت: “من در این هفته چند عکس دیده ام که مدتهاست که دیگر آنها را ندیده ام.”  “نوسان گلف احساس بسیار بهتری دارد. اعتماد به نفس افزایش یافته است ، که در سال گذشته واقعاً چنین چیزی نداشته ام. … در حال حاضر هیجان انگیز است.”

  • عرفان مسعودی پوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی