مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

 

فناوری املاک (یا به اختصار Proptech) کاربرد فناوری ها و سیستم عامل ها در بازارهای املاک و مستغلات است.  استرالیا در حال حاضر یکی از بزرگترین رونق های املاک در 30 سال گذشته را تجربه می کند و در حالی که کشور ما سریعتر از هر کسی تصور می کند از Covid-19 بهبود می یابد ، گزارش Sydney Morning Herald افزایش حیرت انگیز قیمت ملک را نشان می دهد. 7 7 در سال گذشته

پشت این رشد سریع ، نوآوری ها در نحوه رشد فروش و تمایل استرالیا برای پذیرش زودتر فناوری جدید ، پرداخت دوباره سود سهام و ایجاد مرزهای جدید وجود دارد.

حوزه فناوری املاک و مستغلات اکنون باعث ناآرامی در سراسر جهان شده و در تجارت مدرن استرالیا پیشتاز است.

تغییر فرایندها

با توجه به اینکه مشتریان دیگر نمی توانند به طور حضوری در حراجی ها یا در بسیاری از موارد خانه های باز را برگزار کنند ، همه گیر Covid-19 لزوماً چندین روند املاک و مستغلات را تغییر داده است.  مطابق با الزامات وزارت بهداشت ، نمایندگان و خریداران موظف شدند تماس ها و همچنین وام دهندگان رهن ، ارائه دهندگان وام و وکلا را به حداقل برسانند.  متخصصان اخبار وام این پدیده را در اوت سال گذشته با راه اندازی یک سرویس proptech جدید برای کمک به خریداران احتمالی خانه از خط پایان برجسته کردند.

بازار املاک و مستغلات استرالیا تغییر در تعاملات عمدتا دیجیتال را به عنوان فرصتی برای ارتقا و نوآوری آغاز کرده است ، روند فیزیکی به سبک قدیمی و کند را حذف کرده و به نفع روند دیجیتالی کارآمدتر است.  تمایل استرالیایی ها برای استفاده از فن آوری های جدید اکنون به استرالیا کمک می کند تا نقشی ابتکاری در اصلاح بازارهای جهانی املاک و مستغلات داشته باشد.

اقدامات خارجی

Nikkei Asia انتشارات خوبی دارد که چندین سیستم عامل اصلی را که در استرالیا راه اندازی شده است برجسته می کند و نحوه همکاری سرمایه گذاران و فن آوران را برای کمک به اصلاح دیجیتال بازارهای خارج از کشور بررسی می کند.  در بیشتر آسیای جنوبی ، اقیانوسیه و در سراسر جهان ، املاک و مستغلات همان روند آهسته قدیمی باقی مانده است که بازارهای استرالیا سعی کرده اند آن را به نفع عملیات سریعتر و مدیریت دیجیتالی انجام دهند.

از آنجایی که کشورها به دنبال انطباق دائمی سیستم های خود با سختگیرانه قانون جدید هستند ، جایی که انتقال و خرید دارایی فیزیکی صرفاً برای این منظور مناسب نیست ، دروس و تجارب ساخته شده در استرالیا از اهمیت بیشتری برخوردار می شوند.

این امر اخیراً توسط نمایندگان تجاری استرالیا به انگلستان نشان داده شده است.

خریدهای انگلیس

اگرچه اخبار این هفته پر از داستان در مورد یک معامله جدید تجارت آزاد بین استرالیا و انگلستان است ، اما دو کشور همچنین تمایل به مدرن سازی صنایع املاک و مستغلات خود را دارند.  سیستم عامل های فروش دیجیتال با قیمت ثابت مانند Purple Bricks و Sello قبلاً ظهور کرده اند که جایگزین مدل های کمیسیون سنتی شده اند.  آنها همچنین در تلاشند روند انعقاد معامله املاک را به شدت ساده کنند ، که این امر باید هزینه های طرفین را کاهش دهد.

در اواخر آوریل ، مذاکره کننده اعلام کرد که سرمایه گذار دیجیتال در املاک و مستغلات سیمون بیکر و مشاور شرکت نرم افزاری مستقر در Gold Coast ، گروه PropTech ، که دو سیستم عامل اصلی نرم افزار استرالیا را اداره می کند ، SafeRE و MyDesktop.  بیکر سرمایه گذاری جدیدی را در انگلستان آغاز کرده بود که برای به دست گرفتن عملکردها و ابزارهای پیشرو proptech از استرالیا طراحی شده بود.

انگلیس اخیراً استراتژی جدید توسعه فناوری را اعلام کرده است که با پیشرفتهای فضایی هماهنگ است.  “باز کردن قفل قدرت داده” ، “ساختن ملت منطقی از نظر فنی” ، “به کارگیری قدرت تحول آفرین فناوری و هوش مصنوعی” و “هدایت گفتگوی جهانی درباره فناوری” از جمله ده اولویت فناوری هستند.

ما باید انتظار داشته باشیم که نوآوری های بیشتری را در انگلیس شاهد باشیم و امیدواریم که شرکایی مانند استرالیا و نیوزیلند بتوانند از نوآوری در کشور بهره مند شوند.  با توجه به اینکه جهان از نظر مالکیت چگونه تغییر می کند ، طی چند سال آینده همه چیز به سرعت متحول خواهد شد و این به معنای محصولات بهتر ، خدمات بهتر به مشتری و نقش فزاینده استرالیا برای بازی در صحنه جهانی است.

  • عرفان مسعودی پوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی