مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

 

وزارت کار بازرسی اجباری آدار برای ارائه اظهارنامه های ماهانه صندوق بیمه توسط کارفرمایان را به مدت سه ماه به تعویق انداخت.  این اقدام با هدف حصول اطمینان از اینکه سپرده های قانونی در نتیجه حفظ نشده اند و نفسی برای کارفرمایان و کارمندان ایجاد می کند.

سازمان کارکنان صندوق روز سه شنبه گفت: “تاریخ درخواست برای ارائه ECR ها توسط Aadhaar UAN تأیید شده است تا 1 سپتامبر 2021 تمدید شد.”  کارمندان و همچنین نمایندگان کارفرمایان این موضوع را در وزارت کار مطرح کردند و اظهار داشتند که مغایرت داده ها منجر به تأخیر سپرده های اجباری خواهد شد.  به گفته آنها ، این می تواند مشمولان قانونی EPFO ​​را از مشارکت قانونی محروم کند و حتی منجر به سوisa استفاده از وجوه شود.

“اتصال ادرار به UAN اجباری است.  مهلت مقرر قبلاً تا اول سپتامبر تمدید شده است  کارفرمایان باید از این زمان طولانی استفاده کنند تا اطمینان حاصل کنند که برای کارمندان پیام مناسبی ارسال می شود که آنها را از عواقب عدم اتصال به آنها آگاه می کند و راهنمایی در مورد چگونگی تکمیل اتصال را ارائه می دهند. ”

مطابق قانون EPF و MP ، کارفرمایان باید 24٪ (هر یک از کارفرمایان و کارمندان 12٪) به صندوق بیمه کارمند کمک کنند ، که این کارمند را واجد شرایط بازنشستگی و صندوق بیمه پس از بازنشستگی می کند.

این قانون در مورد شرکتهایی که 20 کارگر یا بیشتر دارند استخدام می شود و برای کارگرانی که درآمدشان کمتر از 15000 روپیه در ماه است مجاز است.  ذینفعان EPFO ​​طبق طرح EPF به صندوق بیمه ، حقوق بازنشستگی و سپرده تعلق می گیرند.  پیش از این ، دولت به کارمندان اجازه داده بود بدون بازرسی اجباری توسط آادار ، اظهارنامه ها را در شرکت بیمه ای دولت ثبت و ثبت کنند.

  • عرفان مسعودی پوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی