مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

 

الکس پیترانژلو در اواخر دوره دوم اولین گل خود را در این فصل به ثمر رساند تا تساوی به پایان برسد و شوالیه های طلایی وگاس پنجشنبه شب در بازی 6 دور دوم خود با نتیجه 6-3 کلرادو بهمن را شکست دادند و به نیمه نهایی جام استنلی صعود کردند.

نیک هولدن ، ویلیام کارلسون ، کیگان کلسار ، ویلیام کریر و مکس پاچورتی نیز برای وگاس گلزنی کردند که چهار بار متوالی و دیدار بعدی با کانادین مونترال چهار بار پیروز شد.  شوالیه های طلایی برای چهارمین بار در چهار سال حق رای دادن در چهار تیم نهایی NHL قرار دارند.

مارک آندره فلوری 30 شوت را متوقف کرد و با 89 پیروزی در پلی آف به مقام چهارم تمام ادوار پیوست.

دوین تووس ، میکو رانتانن و آندره بوراکوفسکی برای کلرادو گلزنی کردند.  گروبائر 17 سیو انجام داد.

پس از شلیک 45 شوت با یک تیم عالی در طول فصل ، 46مین بازیکن پیترنجلو پس از جمع آوری یک ریکوشت از ضربه الکس توچ که از تخته پایان بیرون آمد ، در ثانیه با 18 ثانیه مانده به عقب دروازه حریف را زد و او قفسه بالای دروازه را فرستاد خوش شانس برای غلبه بر فیلیپ گروبائر از کلرادو و وگاس را 4-3 به ارمغان آورد.

تماشا کنید |  بهمن شوالیه طلایی:

وگاس با نتیجه 6 بر 2 کلرادو را شکست داد و در دور دوم شش دوره خود پیروز شد.  شوالیه های طلایی در دور بعدی به مصاف کانادایی ها می روند. 1:02

دوره سوم متعلق به فلوری بود که 11 شوت را در قاب آخر متوقف کرد ، از جمله تایمر یک بار توسط والری نیچوشکین از پایین دایره.  فلوری خود را از بین برد تا با استفاده از آنچه می توانست بزرگترین ذخیره او در این بازی باشد ، با شکست دادن نتیجه 4-3 با حدود 14 دقیقه بازی و حفظ حرکت به نفع وگاس ، این تجربه را شکست.

کریر پس از ریکوشه از آستانه اولین گل خود در این فصل را به ثمر رساند و پیسیورتیتی یک تور خالی به ثمر رساند تا حاشیه نهایی را به دست آورد.

کلرادو از فیس بوک اصلی بیرون آمد و به دنبال ساکت کردن جمعیت فروخته شده بود زیرا بهمن از گردش مالی مدافع وگاس شی تئودور استفاده کرد.  سرعت ناتان مک کینون از کلرادو با هجوم به منطقه حمله هجوم آورد و از یک Toews حیرت زده عبور کرد که فقط در عرض 23 ثانیه فلوری را با یک دزدکی زد.

وقتی هولدن از روی نقطه و از سوراخ گروبائر شلیک کرد و فقط 52 ثانیه بعد بازی را مساوی کرد ، جمعیت دوباره برگشت.

ما عاشق سریال های برنده ICE Д HOME هستیم  # شبانه بالا  pic.twitter.com/87UTpsZEqS

& mdash؛GoldenKnights

کارلسون بعداً یک گردش مالی ایجاد کرد و مارتینز را در سراسر منطقه پیدا کرد.  مارتینز پس از به پایان رساندن شوت ، تصمیم گرفت که توپ را به کارلسون برگرداند ، او بین اسکیت گروبائر و تیرک یکبار کلیک کرد تا گل سوم خود و هفتمین امتیاز متوالی را به ثمر برساند تا وگاس 2-1 پیش بیفتد.

با نشستن پیاترانژلو در محوطه جریمه پس از تأخیر در فراخوانی بازی در ابتدای دوره دوم ، رانتانن از منطقه عبور کرد و از طریق مچ دست خود از طریق پاهای مدافع وگاس ، زک ویتکلاود و داخل اسکیت راست خود ، شلیک کرد و مسدود کننده فلوری برای بستن بازی دوباره.

پس از پیروزی در جلو و پاس دادن توپ به تئودور ، کولسر کاملاً موقعیت خود را به دست آورد تا ضربه پیاترانژلو را از روی خط آبی که از کنار گروباوئر عبور داده بود هدایت کند تا وگاس را با نتیجه 3-2 برگرداند.

کلرادو برای سومین بار بازی را به تساوی کشاند ، وقتی شوالیه سابق پیر-ادوارد بلمر برای بوراکوفسکی یک سانتر به خط قرمز ارسال کرد که او به جناح راست رفت و ضربه فلوری را از سمت دیگر زد.

تماشا کنید |  تهیه کننده طولانی مدت تلویزیون جان شانون در مورد راه حل های تکرار بازدیدهای خشونت آمیز بحث می کند:

همانطور که در مرحله پلی آف هم اکنون شاهد بیرون آمدن دو بازیکن از روی یخ بر روی برانکارد هستیم ، تولیدکننده قدیمی جان شنون با راب پیتزا در مورد تصمیم گیری سخت برای تکرار در تلویزیون زنده صحبت می کند. 10:29

  • عرفان مسعودی پوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی