مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

۲۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

 

نائومی کمپبل مادر شد.  (عکس: کریستی گنجشک / گتی ایماژ)

نائومی کمپبل اعلام کرد که مادر یک دختر بچه شده است.

این سوپرمدل 50 ساله کوچولو را “نعمت کوچک زیبا” توصیف کرد زیرا گفت که داشتن یک زندگی در زندگی “افتخار” است.

کمپبل عکسی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد که در آن دست او دو پای کوچک را که از زیر لباسی که با گل تزئین شده است بیرون می آورد ، نگه داشته است.

وی نوشت: “نعمت کوچک و زیبایی من را به عنوان مادرش برگزید ، پس از داشتن این روح لطیف در زندگی ام مفتخر هستم.” 

بیشتر بخوانید: نائومی کمپبل اشتراکی در یک لباس Hazmat را نشان می دهد

“هیچ کلمه ای برای توصیف رابطه مادام العمر وجود ندارد که اکنون با شما شریک هستم ، فرشته من. عشق بیشتری وجود ندارد.”

مادر جدید چهره کودک را نشان نداد و نام او را فاش نکرد.

کمپبل در شبکه های اجتماعی با استقبال تعدادی از افراد مشهور ، از جمله جودی ترنر-اسمیت ، روبرو شد که اظهار داشت: “بسیار زیاد ، به شما و خانواده تان تبریک می گویم – دهکده ای که اکنون دور شما جمع می شود و در پرورش این فرشته کوچک از شما حمایت می کند.! !  !!  چه نعمت باورنکردنی !!!  “

در همین حال ، مارک جیکوبز اظهار داشت ، “وای خدای من !!!!! امروز روز است؟ چقدر شگفت انگیز است. او چقدر خوشبخت است و چقدر خوش شانس هستی! چه مادر فوق العاده ای خواهی بود. همه اطرافیان را برکت ده.”

نائومی کمپبل کودک خود را “نعمت کوچک زیبا” توصیف کرد.  (عکس: گابریل اولسن / FilmMagic)

پیش از این ، او در مورد احتمال بچه دار شدن صحبت کرد ، و در مصاحبه ای با ساندی تایمز در سال 2016 به این موضوع پرداخت.

بیشتر بخوانید: نائومی کمپبل ساندرا برنهارد را به خاطر شوخی های ماریا کری محکوم کرد

کمپبل گفت ، “خوب ، من نمی گویم بچه ای نخواهم کرد. من می توانم بچه دار شوم. فقط نمی دانم چگونه بچه خواهم شد. اما من فکر می کنم که همه بچه دار خواهم شد فکر می کند من مادر خوبی خواهم شد.

“من همیشه به آن توجه داشته ام.  من فقط وقتی آماده شدم این کار را می کنم  من عجله ندارم که کسی را طبل کنم ، من به خودم می روم.  “

تماشا کنید: نائومی کمپبل فکر می کند کولر به او چین و چروک می دهد

  • عرفان مسعودی پوری

 

بوریس جانسون در حالی که پلیس در مورد ویدئویی که نشان می داد از یک کاروان اتومبیل در لندن فریاد زبان ضد یهودی می خورد ، اقدامات “نژادپرستی شرم آور” را محکوم کرد.

تصاویر شبکه های اجتماعی کاروانی از اتومبیل های پوشیده شده با پرچم فلسطین را نشان می دهد که از جاده فینچلی در شمال لندن عبور می کنند و مسافران فریاد زبان توهین آمیز و تهدیدهای یهودیان را شنیده اند.

پلیس متروپولیتن گفت که آنها از حادثه در منطقه سنت جان وود مطلع بوده و در حال انجام تحقیقات فوری برای شناسایی مجرمان هستند.

این نیرو گفت: “این نوع رفتار تحمل نخواهد شد”.

این فیلم همراه با حوادث دیگر در پی تجمعات مهم طرفداران فلسطین در آخر هفته ، مورد انتقادات چند حزب قرار گرفت.

آقای جانسون گفت: “در جامعه ما جایی برای یهود ستیزی وجود ندارد.

“من پیش از شاووت با یهودیان انگلیس ایستاده ام ، که نباید بتوانند در برابر نژادپرستی شرم آور که امروز دیدیم مقاومت کنند.”

سر کیر استارمر رهبر حزب کارگر این حادثه را “بسیار ناپسند” توصیف کرد.

وی گفت: “یهودی ستیزی ، زن ستیزی و نفرت در خیابانها و جامعه ما جایی ندارد”.

“باید عواقبی داشته باشد.”

رابرت جنریک ، وزیر مسکن و اجتماعات با اشاره به فیلم کاروان ، گفت: “این موضوع در خیابان های لندن بسیار نگران کننده است.

“نفرت دزدکی ، جنایتکارانه از این قبیل نباید تحمل شود.”

آقای جنریک در بیانیه ای ادامه داد: “نظر شما در مورد درگیری در اسرائیل و غزه هرچه باشد ، هیچ بهانه ای برای ایجاد نفرت ضد یهودی یا ضد مسلمان وجود ندارد.

“موارد یهودی ستیزی که در روزهای اخیر دیده ایم شرم آور بوده است.

“بخشی از زبان مورد استفاده در راهپیمایی های این آخر هفته و در پست های شبکه های اجتماعی ترسناک ، جنایتکارانه و نژادپرستانه است.

“ما نباید این نفرت نفرت انگیز و شرم آور را در کشور خود تحمل کنیم.  این اقدامات باید متوقف شود.  “

وزیر کابینه ، مایکل گوو ، ویدئوی دیگری را توصیف کرد که به نظر می رسید معترضین فریاد خشونت ضد یهودی را “به شدت نگران” می کنند.

  • عرفان مسعودی پوری

 

در پایان تور خداحافظی ونکوور کانوکس ، از مربی تراویس گرین پس از پیروزی 4-1 شنبه مقابل ادمونتون اویلرز که به پلی آف محدود شده بود ، برای بازی متیو هایمور و اینکه مهاجم انرژی برای فصل آینده مناسب است ، پرسیده شد.

گرین گفت: “خوب ، در مورد آینده ، می دانید ، گفتن این سخت است.”

پاسخ او چیز دیگری بود ، اما این نقل قول در مورد Canucks به طور کلی در پایان فصل لیگ هاکی ملی آنها بسیار سورئال است.  ونکوور پس از افتتاحیه پلی آف جام استنلی شنبه شب ، سه بازی بی هدف دیگر از فصل عادی دارد.

گرین البته هیچ قراردادی برای فصل آینده ندارد و هیچ یک از مربیان ستاد وی نیست.  یان کلارک ، گورو دروازه بان ، یکی از جذاب ترین چهره های دارای مربی آزاد ، اکنون مفقود شناخته شده است.

مدیر کل جیم بنینگ تحت قرارداد است اما همچنین در محاصره تیمی است که در تابستان گذشته در مرحله پلی آف سقوط کرد اما در این هفتمین سال در این فصل به طرز چشمگیری برگشت.

نمی توان دانست که آیا بنینگ و دستیار راست او جان وایزبرود بعد از هفته آینده عملیات هاکی را انجام خواهند داد یا خیر.  ما معتقدیم که تصمیمی اتخاذ نشده است.

الیوت فریدمن از Sportsnet هنگام پخش در ونکوور-ادمونتون تأیید کرد که مالک سابق Canuck Geoff Courtnall برای مشاوره در مورد مدیریت برای فصل آینده و فراتر از آن به او مراجعه کرده است.

کورتنال و شریک مدیریت Francesco Aquilini از دهه 1990 با هم دوست بوده اند و کورتنال در میان گروه کوچکی از معتمدین بود که به مالک توصیه کرد در سال 2008 مایک گیلیس را به عنوان مدیر کل ریسک کند.

فریدمن گفت که کورتنال در آستانه پیوستن به Canucks در یک نقش مشاوره پس از اخراج ترور لیندن از این سازمان در سال 2018 به دلیل اختلاف با خانواده Aquilini بود.

مشخص نیست که نقش کورتنال چه خواهد بود – او قدرت یک مدیر هاکی برای مدیر کل را ندارد – اما Canucks می تواند از صدای متفاوتی در عملیات هاکی استفاده کند.  آنها از سه سال پیش که لیندن را به عنوان رئیس سازمان و مجرائی بین ادارات از دست داده اند ، از دست داده اند و جایگاه وی در مورد بنینگ خالی مانده است.

این نه تنها هدایت تیم را برای بنینگ دشوار می کرد ، بلکه گاهی اوقات باعث ایجاد خلا communication ارتباطی می شد ، که مسئولیت آشکاری در بازار دیوانه هاکی است که در این فصل هنگامی که Kanuks درگیر چندین چالش جدی شد ، آشکار شد.

خیلی بیشتر از از دست دادن بازی ها به بحران اعتماد مصرف کننده کمک کرده است که به نظر می رسد در ونکوور در جریان است و بسیار شبیه سال 2014 است ، زمانی که Aquilini گلیس را اخراج کرد و با لیپا ، محبوب ترین چهره در Kanuks جایگزین او در بالای عملیات هاکی شد. تاریخچه

عدم اطمینان بیش از قرارداد بعدی گرین یا نقش هایمور در Canucks – یا هر تیمی که در آن بازی می کند – فصل آینده مبهم است.

این آشفتگی همچنین باعث می شود که تیم همچنان روی یخ ، چه مربیان و چه بازیکنان ، با حذف کاناکس از مرحله پلی آف اما باز هم اختراع بازی ها پس از تعلیق COVID-19 در آوریل ، روی یخ ها تأثیرگذارتر باشد.

کانوکس در آخرین سفر بزرگ خود در فصل همه گیری ، نتیجه را 3-3 کرد.

البته ، دیو تیپت ، مربی نفت خیز ، پس از درخواست بازی در آخرین بازی ادمونتون در فصل منظم ، قادر به جمع کردن کانر مک دیوید و لئون دریزایت نبود ، ستاره های بزرگ خود را به کمتر از 17 دقیقه در روز شنبه محدود کرد – حدوداً دو دقیقه بعد. ارچیبالد وارد زمین شد.

اما کانوکس در دوره سوم بازی را پشت سر گذاشت و با قدرت تمام شد ، اوایلرزها را 17 بر 5 شکست داد و در میانه چهارچوب نهایی دو گل از هایمور و دیگری از تراویس بوید به ثمر رساند.

دروازه بان ونکوور ، تاچر دمکو درخشان بود ، مک دیوید را در وقت استراحت متوقف کرد و یکی از بهترین سیوهای خود را در این فصل انجام داد ، از پشت ، یک بازی قدرتمند الکس کیاسون ، که Kanuk به نوعی با پد خود را از هوا کشت و از عبور کامل محافظت کرد خط درب

گرین در مورد شروع کننده 25 ساله خود برای اولین سال گفت: “او فقط باید ادامه دهد.”  “او در پایان چشمان خود را در حباب نشان داد که چقدر می تواند بازی کند و امسال نیز فصل خوبی را پشت سر گذاشت.  او مرد جوانی است ، هنوز برای دروازه بان ها نسبتاً جوان است و انتظار دارم که به پیشرفت خود ادامه دهد.  فکر می کنم او این شانس را دارد که یکی از بهترین دروازه بان های لیگ باشد.  “

دمکو گفت: “همه ما رقبا هستیم ، همه به این سازمان و خود افتخار می کنیم.”  “اگر صد در صد ندهید ، فقط آن شخص را پیش خود خواهید آورد.  این چیزی است که در اینجا پرواز نخواهد کرد ، بنابراین ما وضعیت موجود را درک می کنیم (اما) ما هنوز هم می خواهیم این سه بازی گذشته را نشان دهیم و یک تلاش محکم انجام دهیم.  “

قایقرانان در چهار روز سه بازی بی معنی در برابر شعله های آتش کالگری انجام می دهند و از یکشنبه شب در ونکوور آغاز می شوند.  زمان شروع تغییر کرده است ، بنابراین این بازی های تسلی دخالت در بازی های پلی آف بین تیم هایی که برای کسب جام استنلی تلاش می کنند نیست.

دمکو گفت: “من احتمالاً تا پایان فصل مان تماشا نخواهم کرد.”  “معمولاً ، اگر در پلی آف بازی نکنیم ، من به نوعی آن را از دور تماشا می کنم ، شاید من یک مسابقه را اینجا یا آنجا تماشا می کنم.  اما من روی بقیه بازی هایمان متمرکز شده ام.  بدیهی است که این شرایط منحصر به فرد است ، اما ما باید کارهایی را انجام دهیم و من روی آن تمرکز خواهم کرد.  “

کاپیتان بو هوروات گفت: “من عاشق تماشای هاکی در مرحله پلی آف هستم.”  “من فکر می کنم این باعث می شود شما هیجان زده و گرسنه برای سال آینده باشید ، فکر می کنم.  این فقط باعث می شود که سال آینده در پلی آف حضور داشته باشم و گرسنه آن هستم ، بنابراین قطعاً هماهنگ خواهم شد.  “

گرسنگی در حال حاضر بیش از هیجان در کرانه باختری وجود دارد.

  • عرفان مسعودی پوری

 

ما ایمیلی با دستورالعمل های ایجاد رمز ورود جدید ارسال کردیم.  رمز ورود فعلی شما تغییر نکرده است.

ما برای ایجاد یک رمز عبور جدید پیوندی برای شما ارسال خواهیم کرد.

{* #forgotPasswordForm *}

پست الکترونیک

{* adidressSignIn_emailAddress *}

{* دکمه ForgotPassword_send *}

{* / ForgotPasswordForm *}

{* #legalAcceptancePostLoginForm_radio *}

نام نمایش داده می شود

{* traditionalRegistration_displayName *}

پست الکترونیک

{* پست الکترونیک *}

با علامت زدن این کادر ، من شرایط استفاده و رازداری راجرز مدیا را می پذیرم.

بارگذاری …

{* / legalAcceptancePostLoginForm_radio *}

{* mergeAccounts *}

{* public_profileBlurb *}

نام نمایش:

{* نمایش عمومی_نام *}

{* public_name *} {* public_gender *} {* public_birthdate *} {* public_emailAddress *} {* public_address *} {* public_phoneNumber *}

از دست ندهید – برای خبرنامه های ما ثبت نام کنید!  (تقریباً 1 تا 2 در هفته)

اطلاعات حساب خود را به روز می کنید …

هنگام تلاش برای به روزرسانی داده های شما خطایی روی داد.  لطفا با ما تماس بگیرید.

خوش برگشتی {* WelcomeName *}!!

{* loginWidget *}

یا

خوش برگشتی !!

{* # فرم اطلاعات کاربر # *

{* adidressSignIn_emailAddress *}

{* traditionalSignIn_password *}

{* traditionalSignIn_signInButton *}

{* / userInformationForm *}

یا

{* #tradAuthenticateMergeForm *}

{* سنتیSignIn_emailAddress *} {* mergePassword *}

{* backButton *} {* سنتیSignIn_signInButton *}

 {* / tradAuthenticateMergeForm *}

وارد Sportsnet شوید

مشترک شدن در خبرنامه های لیگ

ورزش های خارق العاده ای انجام دهید

{* # ثبت نام فرم_رادیو_2 *}

نام کوچک

{* سنتی_ثبت_نام *}

نام خانوادگی

{* سنتی_ثبت_نام *}

نمایش نام

{* traditionalRegistration_displayName *}

پست الکترونیک

{* adriseRegistration_emailAddress *}

گذرواژه ایجاد کنید

{* passwordRegistration_password *}

از دست ندهید – برای خبرنامه های ما ثبت نام کنید!  (تقریباً 1 تا 2 در هفته)

با علامت زدن این کادر ، من شرایط استفاده و رازداری راجرز مدیا را می پذیرم.

{* createAccountButton *}

{* / registrationForm_radio_2 *}

{* loginWidget *}

ایمیل تنظیم مجدد رمز عبور خود را بررسی کنید.

ما ایمیلی با دستورالعمل های ایجاد رمز ورود جدید ارسال کردیم.  رمز ورود فعلی شما تغییر نکرده است.

ما این کد تنظیم مجدد رمز عبور را تشخیص ندادیم.  آدرس ایمیل خود را وارد کنید تا آدرس جدیدی دریافت کنید.

{* #resetPasswordForm *}

{* سنتیSignIn_emailAddress *} {* / resetPasswordForm *}

گذرواژه ی شما با موفقیت تغییر کرد.

{* newPasswordForm *}

رمز عبور جدید

{* رمز عبور جدید *}

رمز ورود جدید را دوباره وارد کنید

{* newpasswordConfirm *} {* / newPasswordForm *}

از اینکه آدرس ایمیل خود را تأیید کردید متشکریم

متأسفیم ، ما نتوانستیم این آدرس ایمیل را تأیید کنیم.  ایمیل خود را در زیر وارد کنید و ما ایمیل دیگری برای شما ارسال خواهیم کرد.

{* #resendVerificationForm *}

{* سنتیSignIn_emailAddress *} {* / resendVerificationForm *}

وارد Sportsnet شوید

مشترک شدن در خبرنامه های لیگ

ورزش های خارق العاده ای انجام دهید

{* # فرم اطلاعات کاربر # *

پست الکترونیک

؟ممکن است شما با یک حساب Rogers Media دیگری حسابی ایجاد کرده باشید که می تواند برای ورود به سیستم در اینجا استفاده شود.

{* adidressSignIn_emailAddress *}

کلمه عبور

{* traditionalSignIn_password *}

{* traditionalSignIn_signInButton *}

{* سنتیSignIn_createButton *}

{* / userInformationForm *}

{* loginWidget *}

  • عرفان مسعودی پوری

 

Greyhound Canada سایر مسیرهای اتوبوسرانی کانادا را برای همیشه می بندد.

شرکت اتوبوسرانی می گوید همه مسیرهای دیگر از نیمه شب پنجشنبه متوقف می شوند.

حامل برجسته اتوبوس در سال 2018 از غرب کانادا خارج شد.

سپس با برخورد COVID-19 در سال 2020 ، مسیرهای باقی مانده خود را در انتاریو و کبک متوقف کرد ، اما اکنون به طور دائم از خدمات داخلی کانادا خارج می شود.

سخنگوی استوارت کندریک گفت: “متأسفانه یک سال بدون درآمد ادامه کار را غیرممکن کرده است.”  “ما عمیقا از تأثیری که بر کارکنان و مشتریان و همچنین جوامعی که سالها امتیاز خدمت به آنها را داشته ایم ، متأسفیم.”

Greyhound کانادا تقریباً یک قرن است که به یک شکل یا شکل دیگر فعالیت می کند.  این شرکت می گوید هر کسی که بلیط رزرو کرده باشد می تواند تا پایان ماه ژوئن بازپرداخت دریافت کند.

آنتونی پرل ، استاد مطالعات شهری در دانشگاه سایمون فریزر در برنابی ، بریتیش کلمبیا ، می گوید این خبر تعجب آور نیست زیرا مدل تجاری این شرکت به تدریج در حال کاهش است.

چالش های مالی

وی در مصاحبه ای گفت: “آنها یک شرکت غیر انتفاعی هستند و پس از دهه ها تلاش ثابت کرده اند که با امتحان این مسیرها با جمعیت نسبتاً کم نمی توانید برنده شوید.”

وی می گوید دولت ها برای اطمینان از وجود شبکه های حمل و نقل اتوبوسرانی ، یا با یارانه دادن به آنها به عنوان سیستم های اتوبوسرانی شهری و یا با کمک به توسعه یک مدل ترکیبی به عنوان یک تعاونی ، باید شکاف را افزایش دهند ، که موفقیت بسیاری در سایر کشورها دیده شده است.

وی گفت: “خدمات اتوبوسرانی به دلیل تأثیر کمتری که بر محیط زیست دارند ، بخشی اساسی در آینده است.”  وی افزود: “ما فقط باید راهی برای ساختن آن از نظر اقتصادی پیدا کنیم.”

در حالی که سرویس اتوبوس تازی بین مقصد کانادا به پایان می رسد ، والدین تازی در ایالات متحده به کار در پنج مسیر مرزی که در ایالات متحده آغاز یا پایان می یابد ادامه خواهد داد.  آن ها هستند:

تورنتو به بوفالو ، نیویورک

تورنتو به نیویورک.

مونترال به بوستون.

مونترال به نیویورک.

ونکوور به سیاتل.

بابی دی ، حامی اتوبوس در ویندزور ، انتاریو گفت که او به طور معمول از یک تازی برای سفر منظم به تورنتو استفاده می کند ، بنابراین از شنیدن این توقف ناامید شد.

وی به سی بی سی نیوز گفت: “ما به حمل و نقل بیشتر در اینجا نیاز داریم ، نه کمتر.”  “حدس می زنم مجبور باشم با ماشین سفر کنم.”

بابی دی می گوید که او به طور منظم بین اتوبوس بین ویندزور و تورنتو سوار می شود ، اما اکنون باید ترتیبات جایگزین پیدا کند. (CBC)

وزیر حمل و نقل فدرال ، عمر الگابرا می گوید دولت فدرال نیز از تصمیم این شرکت ناامید شده است ، زیرا بسیاری از جوامع برای اتصال آنها به سایر کشورها به خدمات اتوبوس وابسته هستند.

وی در یک پست توئیتری گفت: “ما با شرکای استانی خود کار خواهیم کرد تا راه های رفع این شکاف و ارائه حمل و نقل ایمن ، مطمئن و مقرون به صرفه در کانادایی را در سراسر کشور بررسی کنیم.”

لطفا بیانیه تازی من را بخوانید:  pic.twitter.com/pF6KuW8QAa

& mdash؛OmarAlghabra

400 شغل از دست رفته

اتحادیه حمل و نقل متحد (ATU) ، نماینده کارگران در خط اتوبوس ، می گوید حدود 400 شغل از بین خواهد رفت که 305 نفر از آنها ادغام شده اند و دولت ها مجبورند مقصر این کار را بپذیرند.

جان دی نینو ، رئیس ATU ، گفت: “سقوط تازی یک تصور قبلی نبوده است ، در صورتی که دولت های فدرال و استانی ما واقعاً از کسانی که در جوامع دوردست هستند و به خدمات اتوبوس های بین شهری اعتماد می کنند ، مراقبت می کردند ، می توان از این امر جلوگیری کرد.”

انبار اتوبوس که معمولاً مملو از مسافران تازی است ، روز پنجشنبه متوقف می شود زیرا شرکت اتوبوسرانی به دلیل بیماری همه گیر مسیرهای خود را متوقف می کند. (Turgut Yeter / CBC)

جمهوری خلق فدرال لهستان نیز دولت را مقصر دانست.  تیلور بحراچ ، منتقد حمل و نقل در بیانیه ای گفت: “از دست دادن سایر مسیرهای اتوبوس تازی ، بسیاری از جوامع را بدون حمل و نقل مسافر قابل دسترسی و ایمن ترک می کند.”  “و این به طور نامتناسبی بر حاشیه نشین ترین ساکنان ، از جمله افراد بومی و افراد مسن تأثیر می گذارد.”

وزیر محافظه کار سایه ها برای توسعه روستایی ، دان لوید گفت که این نشان می دهد که این شرکت تصمیم دارد که کار خود را در ایالات متحده ادامه دهد اما در کانادا نه.

وی گفت: “در حالی که تازی به فعالیت خود در ایالات متحده ادامه می دهد ، مقصر دانستن وضعیت وخیم اقتصادی در کانادا دشوار است.”

تماشا کنید |  کاربران اتوبوس به راه رفتن تازی واکنش نشان می دهند:

استفان دوراند ، ساکن ویندزور می گوید این اقدام به بسیاری از مردم آسیب خواهد رساند 0:54

پروفسور پرل موافقت می کند که مشکلات جدی در سهام وجود دارد ، زیرا جوامع و گروه هایی که به احتمال زیاد به خدماتی مانند Greyhound وابسته هستند ، افرادی هستند که از قبل محروم هستند.

وی گفت: “غالباً به طور کلی نسبتاً ناعادلانه ای با گروه ها برخورد می شود ، جوامع ملل اول ، افراد رنگین پوست … شما واقعاً مردم را به انزوای اقتصادی و اجتماعی محکوم می کنید.”

“گروه های حاشیه ای بیشتر تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.”

  • عرفان مسعودی پوری

 

زندگی به عنوان یک ورزشکار حرفه ای یک کار استرس زا است – به ویژه در طی همه گیر جهانی.

امتیاز کلیدی:

تحقیقات نشان می دهد که COVID-19 بیشترین استرس در زندگی ورزشکاران است

توصیه های بهداشت روان در بین ورزشکاران نسبت به سال گذشته 79 درصد افزایش داشته است

نظرسنجی نشان می دهد که تقریبا نیمی از ورزشکاران نگران به تعویق انداختن بازیهای المپیک در توکیو هستند

بسیاری از مربیان خود جدا شده اند ، جایی برای آموزش ندارند و تمرینات محدودی در برابر رقابت خود دارند.

بنابراین جای تعجب نیست که همه گیری COVID-19 لطمه ای به المپیک های آینده ما بزند.

غواص مدیسون کیانی در ریپو سنکرون 3 متری همگام سازی در ریو 2016 برنز گرفت.

در حالی که المپیکی هنوز می توانست در بازی های توکیو شرکت کند ، با این واقعیت روبرو شد که به دلیل شرایط خارج از کنترل خود نتوانسته از رویداد مهم خود دفاع کند.

کینی گفت: “این غیرقابل تصور استرس زا است.”

“صادقانه بگویم ، ترک صندلی المپیک خود به دلیل اینکه نمی توانستیم سفر کنیم واقعاً سخت بود.”

“انواع مختلف استرس”

 مدیسون کین غواص المپیکی می گوید زمان سختی بوده است.(

تهیه شده توسط: غواصی استرالیا

)

تیم غواصی استرالیا به دلایل ایمنی ترجیح داد در ماه آوریل در یک مسابقات مقدماتی در ژاپن شرکت نکند.

با وجود عقب نشینی استرالیا و خطرات ناشی از آن ، این مسابقه ادامه یافت.

کینی گفت: “ما می توانیم دیگران را ببینیم که راه می روند ، مسابقه می دهند ، استخر المپیک را می بینند و مقدماتی را می بینند – این واقعا سخت بود.”

عکس COVID-19 در کوئینزلند:

موارد تأیید شده تاکنون: 1،583

مرگ: 7

آزمایشات انجام شده: 2،519،779

موارد فعال: 18

آخرین اطلاعات از سلامت کوئینزلند.

مربی او آدریان هینچلیف گفت هنوز حرفی برای توضیح اوضاع وجود ندارد.

وی گفت: “تدوین این سناریو برای من به عنوان مربی هنوز دشوار است … آنها بسیار باتجربه هستند ، اما این کار را آسان نمی کند زیرا بسیار ناشناخته است.”

“ما به عنوان ورزشکار و به عنوان مربی ، عادت داریم که استرس داشته باشیم ، [but] این یک نوع استرس متفاوت است که ناامیدی ایجاد می کند.  “

شانتال سیمونز ، محقق آکادمی ورزشی کوئینزلند (QAS) ، علل استرس را در میان ورزشکاران نخبه – از جمله آسیب ها ، جابجایی ها و مسافرت ها – حتی قبل از شیوع بیماری همه گیر در جهان در سال گذشته مطالعه کرد.

خانم سیمونز گفت: “این زمان برای ورزشکاران بسیار پر استرس بود ، تمام زندگی آنها زیر و رو شده بود و همه جنبه های آن باید تغییر کند.”

وی در ادامه بر روی 15 ورزشکار نخبه که همه از طرق مختلف تحت تأثیر همه گیری قرار گرفتند ، مطالعه کرد و دریافت که با اعمال محدودیت ها ، همه آنها در سطح فاجعه جهش داشته اند.

خانم سیمونز گفت: “ما چند ورزشکار از خارج از کشور داشتیم که باید برگردند ، آنها باید قرنطینه خود را انجام دهند ، که بسیار استرس زا بود.”

“ما ورزشکارانی داشتیم که نمی توانستند به امکانات تمرینی عادی خود دسترسی داشته باشند ، آنها نمی توانند مثل همیشه با مربیان خود ارتباط برقرار کنند.”

درباره واکسن COVID س Quesال دارید؟  ما جواب ها را داریم

در مورد شیوع واکسن در استرالیا سردرگم هستید؟  ما پاسخ س questionsالات شما را پیگیری کرده ایم.

ادامه مطلب

طی دو هفته اول شدیدترین محدودیت ها در استرالیا ، همه شرکت کنندگان در مطالعه ، COVID-19 را به عنوان بیشترین فشار روانی در زندگی خود در آن زمان گزارش کردند.

مانند بسیاری از استرالیایی ها ، عوامل استرس زا شامل عدم اطمینان در مورد آینده و کاهش درآمد است.

از نظر بسیاری ، عدم دسترسی به امکانات آموزشی و لغو رقابت یا فصل آنها نیز دشوار بود.

اما تاب آوری که ورزشکاران نشان دادند نتیجه مثبتی بود.

خانم سیمونز گفت: “سطح بلایای آنها قطعاً دوباره کاهش یافته است ، خیلی سریع – سریعتر از آنچه انتظار داریم.”

 رایلی دی به لطف آموزش های اضافی در طی همه گیری ، به مسابقات دوی 200 متر در المپیک توکیو راه یافت.(

تهیه شده توسط: آکادمی ورزشی در کوئینزلند

)

Sprinter Riley Day موفق شد خوش بین باقی بماند ، اگرچه مجبور شد در حین تمرین برای کسب یک مقام مقدماتی در توکیو ، تمرینات خود را شروع کند و در یک سوپرمارکت محلی کار کند.

دی گفت: “من این سال اضافی آموزش را زیر کمربندم استفاده کردم تا در مناطقی که قبلاً وقت نداشتم قوی تر شوم.”

بنابراین دختر 21 ساله برای اولین بازیهای المپیک خود در توکیو راهی دوی 200 متر شد اما اذعان می کند که این یک سناریو بدون استرس است.

دی گفت: “ما در اینجا سالن ورزشی یا پیست نداشتیم ، بنابراین مجبور شدیم راه حل های دیگری پیدا کنیم.”

یک جهش بزرگ در توصیه های بهداشت روان

در سطح ملی ، مسئله سلامت روان در بین ورزشکاران همچنین بر موسسه ورزش استرالیا (AIS) تأثیر می گذارد.

AIS اخیراً از افزایش 79 درصدی مراجعه به شبکه بهداشت روان خود در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داده است.

 مربی آدریان هینچلیف می داند که چالش های بیشتری در پیش است ، اما می گوید غواصان هر روز که می آید او را می پذیرند.(

تهیه شده توسط: غواصی استرالیا

)

اثرات COVID-19 در حدود 80 درصد از موارد توصیه شده مشکل اصلی یا ثانویه بود.

آماده سازی و انتخاب بازی های المپیک از دیگر موضوعات اصلی بود.

AIS همچنین یک مطالعه بهداشت روان بر روی 700 نفر از ورزشکاران ، مربیان و کارکنان پشتیبانی خود انجام داد که نشان داد تقریبا نیمی از ورزشکاران به دلیل به تعویق افتادن بازی های المپیک 2020 توکیو با اضطراب و استرس کنار می آیند.

اخبار محلی بیشتری می خواهید؟

ما اولین صفحات شخصی را برای مخاطبان محلی در هر کشور و سرزمین ارائه می دهیم.  بدانید که چگونه می توانید برای اخبار بیشتر در کوئینزلند درگیر شوید.

ادامه مطلب

آدریان هینچلیف ، مربی غواصی گفت: اولویت قرار دادن سلامت روان ورزشکاران بسیار مهم است.

وی گفت: من فکر می کنم مهمترین کاری که تاکنون به خوبی انجام داده ایم این است که توانسته ایم از ورزشکاران خود مراقبت کنیم قبل از اینکه به فکر این ورزش باشیم و آنچه را که می خواهیم بدست آوریم.

در صورت امکان ، اردوهای تیمی و مسابقات ملی خط نجات بسیاری از ورزش ها است و هینچلیف گفت غواصان هر روز که می آید او را می برند.

وی گفت: “قسمت بعدی هنوز بسیار چالش برانگیز است ، اما برای بقیه چالش برانگیز است.”

آنچه شما باید در مورد ویروس کرونا بدانید:

  • عرفان مسعودی پوری

 

افزایش هزینه های چوب روندی را تقویت می کند که در آن مقامات در سراسر کشور به سازندگان هشدار می دهند که از آن محافظت کنند.

مقامات کانادایی نسبت به افزایش سرقت های الوار هشدار می دهند و این باعث می شود برخی در شبکه های اجتماعی بگویند چوب به اندازه طلا مطلوب شده است.

دیت  گروهبان  توشا ترنس از پلیس ساسکاتون گفت که این شهر از سال 2018 شاهد جهش عظیمی در سرقت های ساختمانی است.

ترنس در مصاحبه ای گفت: “ما به مناطقی رفتیم که تحت تأثیر قرار گرفته اند و این یک معدن طلا با اشیای قیمتی است که در همه جا خوابیده است.”

وی گفت که این سرقت ها عمدتا در تعطیلات آخر هفته بین ساعت 22:00 تا 01:00 رخ می دهد ، زمانی که تعداد افراد کمتری در اطراف آنها وجود دارد.

ترنس همچنین اشاره کرد که برخی از سایت های ساختمانی سه یا چهار بار تحت تأثیر قرار گرفته اند.  یک سایت یک شبه به ارزش 2700 دلار چوب از دست داد.  سارقان به سرقت لوازم برمی گشتند و پس از پیاده رو که هنوز در بسته بندی آن بود ، آنجا را ترک کردند.

وی گفت: “مردم می دانند که چیزهایی در آنجا وجود دارد.

“مناطق ما در Aspen Ridge و برایتون در شرق ساسکاتون اکنون مناطق جدیدی هستند و بسیار تحت تأثیر قرار گرفته اند. هزاران دلار چوب ، ابزار و همه چیز.”

در اوایل این ماه ، یک هزار دلار الوار از یک محل ساخت و ساز در قسمت دیگری از ساسکاتون به سرقت رفت.

ترنس گفت که یکی از ساکنان با پلیس تماس گرفت تا یک وسیله نقلیه مشکوک را گزارش کند.  وقتی مأموران پاسخ دادند ، متوجه چوب پشت مدل ون قدیمی شدند.

وی گفت: “در بسیاری از موارد ، اگر می بینید که چوب زیادی با قیمت وجود دارد و وسیله نقلیه آنقدر گران نیست ، عجیب است که چگونه ماشین آنها را قادر به تهیه آن نمی کنند ، در حالی که ماشین آنها در وضعیت مطلوبی نیست.”

بعداً این چوب به صاحب قانونی خود بازگردانده شد.  مردی که ترنس گفت پلیس او را می شناسد دستگیر و به جرم سرقت کمتر از 5000 دلار متهم شده است.

در ماه گذشته ، در Guelph ، Ont. ، صاحب Home Hardware چندان خوش شانس نبود.

سخنگوی پلیس اسکات تریسی گفت: مردی در یک وانت مسروقه حدود ساعت 4 صبح از درب فروشگاه عبور کرده و 10 هزار دلار الوار از آن گرفته است.

تصاویر نظارت بر سرقت 12 آوریل به صورت ویروسی منتشر شد.

تریسی گفت: “او در واقع بیش از یک ساعت را صرف بارگیری چوب در قسمت عقب کامیون کرد.”

وی گفت که این مرد هنوز در زندان است و چوب و کامیون مسروقه هنوز کشف نشده است.

تریسی گفت که موارد دیگری وجود ندارد ، اما افزود که سرقت مصالح ساختمانی همیشه یک مشکل است.

اخیراً یک سرقت دیگر از Mounties در Maritimes گزارش شد که حدود 1500 دلار چوب از دست رفته بود.

RCMP در Grand Falls-Windsor، NL ، گفت که این الوار برای قرار دادن یک تابلو در بزرگراه Trans-Canadian استفاده می شود.

کارشناسان می گویند افزایش قیمت تخته های چوبی و چوبی هزاران دلار به هزینه ساخت خانه در کانادا افزوده است.  و با همه گیری COVID-19 ، تعداد بیشتری از مردم در محل خود به روز می شوند و تقاضای زیادی برای مواد بیش از حد عرضه می کنند.

این کمبود در تابستان گذشته پس از بسته شدن چندین آسیاب در بریتیش کلمبیا به دلیل کمبود الیاف چوب در پی حمله سوسک های کوهستانی کوهی و آتش سوزی جنگل ، احساس شده بود.

بسیاری از کارخانه های آمریکای شمالی به دلیل مسدود شدن بیماری همه گیر COVID-19 ، تولید اوایل سال 2020 را به طور موقت قطع کردند.

قیمت های بالا همچنین جنگل های بریتیش کلمبیا را تحت تأثیر قرار داده است.  مقامات شهرداری در شمال کوئیچان می گویند که آنها ظن دارند که شکار غیرقانونی درختان در حال افزایش است.

بازگشت به ساسکاچوان ، کارمندان RCMP حتی در این هفته به دلیل کشف یک “پرونده فوق العاده کانادایی” مسخره کردند.

از کوههای گروه Porkupinska Ravina برای تحقیق در مورد سرقت پستهای جمع شده در یک محوطه شمشیربازی روستایی دعوت شد.

آنها در یک آبراه مجاور پیدا شدند و به نظر می رسد که یک کوبنده به ساخت چوب در کنار چوب کمک کرده است.

کنست گفت: “چه کسی واقعاً می تواند این دندانهای کوچک گندم سیاه را مقصر بداند ، با توجه به قیمت چوب این روزها؟”  کنراد ریچاردز در یک انتشار خبری.

این گزارش توسط مطبوعات کانادایی برای اولین بار در 12 مه 2021 منتشر شد.

  • عرفان مسعودی پوری

 

ستوان Manoj Sinha می گوید: 55 کرور برای استفاده اضطراری در زمان بحران آزاد می شود

روز سه شنبه ، دولت J&K به خانواده های آسیب دیده از بیماری همه گیر در قلمرو اتحادیه (UT) پرداخت و تعدادی از اقدامات کمک مالی را اعلام کرد.

ستوان فرماندار مانوج سینها گفت که شهروندان سالخورده ای که تنها عضو خانواده خود را که از دست می دهند از دست داده اند ، مستمری مادام العمر ویژه دریافت می کنند ، در حالی که فرزندان والدین خود را بورسیه ویژه می کنند.

“بسیاری از بستگان و دوستان ما به دلیل COVID-19 ما را بی موقع ترک کردند.  دولت تصمیم گرفته است با چنین خانواده ای تماس بگیرد و از طرف بانک جامو و کشمیر به آنها کمک مالی می شود. “

دولت همچنین تصمیم گرفت ماهیانه 1000 ین به تمام کارگران ساختمانی ثبت شده که برای دو ماه آینده پک می زدند ، پک می زد و زمین می انداخت ، اختصاص دهد.

“دولت در حال اتخاذ سایر استراتژی های تخفیف است و تمام مقامات علاقه مند متمرکز بر اطمینان از تحویل جیره به تمام دارندگان جیره کارتهای اولویت دار هستند.  مشارکت در طرح های کمک های اجتماعی مانند حقوق بازنشستگی سالمندی ، لادلی بتی و غیره  و PMAY ، MGNREGA و سایر طرح های کمک های اجتماعی بلافاصله آزاد می شوند ، “فرماندار به سرهنگ دوم گفت.

وی گفت 55 پوند تحت صندوق دولت برای مقابله با حوادث (SDRF) به تمام معاونان کمیسیون ، کمیسیون های اداری و پلیس J&K برای استفاده اضطراری در زمان بحران آزاد می شود.

“هر 2 کرور برای هر 20 معاون کمیساری ، 5 پوند برای دو کمیشنر بخش و 5 پوند برای پلیس اورژانس J&K SDRF آزاد می شود.”

  • عرفان مسعودی پوری

 

ادینسون کاوانی با امضای قرارداد یک ساله جدید با منچستریونایتد به گمانه زنی ها در مورد آینده خود پایان داد.  (اخبار بیشتر فوتبال)

کاوانی در روز انتقال نهایی در اکتبر گذشته به عنوان بازیکن آزاد به یونایتد پیوست و در اولین فصل حضور در انگلیس 15 گل به ثمر رساند.

این مهاجم با لباس فقط تا پایان ماه آینده با شیاطین سرخ به خدمت گرفته شد ، اما او در اولدترافورد باقی خواهد ماند.

کاوانی پس از اینکه پدرش ، لوئیس ، در ماه مارس گفت که ملی پوش اروگوئه از یونایتد ناراضی است و می خواهد به بوکا جونیورز بپیوندد ، به حرکت برگشت نگاه کرد.

اوله گونار سولسکایر ، سرمربی یونایتد پس از پیروزی 3-1 در استون ویلا در روز یکشنبه ، اشاره شدیدی به این بازیکن 34 ساله با لباس به جایی نخواهد برد و این موضوع قبلاً تأیید شده است.

2 – ادینسون کاوانی اولین بازیکنی است که در یک مسابقه بزرگ اروپایی توسط کلاوس آلوفس برای 1. FC Köln – KSV Waregem در جام UEFA 1985-86 در هر دو پا 2+ گل به ثمر رساند.  تقویت کردن. # ماه_ماه pic.twitter.com/CRqEIfg8Pw

– OptaJoe (OptaJoe) 6 مه 2021

کاوانی در وب سایت رسمی باشگاه گفت: “در طول فصل من وابستگی زیادی به باشگاه و هر چیزی که نماینده آن باشد ، ایجاد کردم. من در پشت صحنه اینجا با هم تیمی هایم و کارکنان ارتباط عمیقی احساس می کنم. آنها هر روز انگیزه بیشتری به من می دهند و من بدانید که با هم می توانیم به چیزهای خاصی برسیم.

“از اولین لحظه ورود من اعتماد مدیر را احساس کردم. به عنوان یک بازیکن ، این اعتقاد به شما فرصت مناسبی را می دهد تا بهترین فوتبال خود را انجام دهید و می خواهم از او بخاطر آن تشکر کنم.

“من از اینکه هواداران چقدر دوست داشتند من بمانم تحت تأثیر قرار گرفتم و تمام تلاش خود را خواهم کرد تا با بازی در زمین بازی آنها را خوشبخت و شاد کنم. من هنوز نتوانسته ام مقابل تماشاگران اولدترافورد بازی کنم و این کاری است که نمی توانم صبر کنم تا آن را انجام دهم. “

سرمربی سابق پاری سن ژرمن و ناپولی در 7 بازی اخیر خود برای یونایتد 8 گل به ثمر رسانده است که به نظر می رسد پس از همسایگان منچسترسیتی آماده است تا در رده دوم جدول لیگ برتر قرار گیرد.

پنج مورد از این حملات – از جمله دو ضرب در هر دو پا با موفقیت بزرگ در نیمه نهایی مقابل رم – به شیاطین سرخ کمک کرد تا فینال لیگ اروپا برابر ویارئال در گدانسک را در 26 مه برگزار کنند.

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه متعادل ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید

  • عرفان مسعودی پوری

 

TORONTO – پنج نکته ای که باید هفته آینده در دنیای تجارت کانادا مورد توجه قرار گیرد:

درآمد غازهای کانادا

Canada Goose نتایج Q4 را روز پنجشنبه منتشر می کند.  افزایش فروش آنلاین ، گسترش فروشگاه ها در چین و گسترش تنوع محصولات منجر به درآمد شرکت در سه ماهه سوم 474 میلیون دلار شد که این رقم 452.1 میلیون دلار در سال گذشته با سود 107 میلیون دلار بود.

به روزرسانی تایر کانادایی

شرکت تایر کانادا  درآمد سه ماهه اول را روز پنجشنبه ارسال می کند.  مدیر عامل شرکت گرگ هیکس در ماه فوریه به سرمایه گذاران گفت که نتایج سه ماهه چهارم این شرکت “چیز خارق العاده ای نیست” و علیرغم چالش های انجام عملیات در طی یک بیماری همه گیر ، نتایج سال قوی بود.

درآمد از شفق قطبی Q3

شفق قطبی شاهدانه نتایج سه ماهه سوم را منتشر می کند و روز پنجشنبه فراخوانی می کند.  مدیر عامل شرکت میگوئل مارتین در ماه فوریه به تحلیلگران گفت که سازنده گلدان “پس از تصحیح برای بازسازی چشمگیر سال گذشته ، از جمله صدها اخراج و چندین تعطیلی نیروگاه” دوباره مورد توهین قرار گرفت.

Power Corp. به روز رسانی

شرکت قدرت  نتایج سه ماهه اول را روز پنجشنبه منتشر می کند.  هلدینگ مستقر در مونترال انتظارات را برای سه ماهه چهارم افزایش داد زیرا سود خالص منتسب به سهامداران در سه ماهه آخر سال 2020 افزایش یافت ، زیرا کسب و کار بیمه آن از مزایا بهره مند شد.

نتایج حاصل از SNC-Lavalin Q1

SNC-Lavalin نتایج سه ماهه اول را منتشر می کند و روز جمعه فراخوانی می کند.  این شرکت مستقر در مونترال در ماه آوریل گفت که بانک جهانی به دلیل فساد قراردادی در بنگلادش و کامبوج ، از لیست شرکت های ممنوعه خود بازپرداخت زودهنگام دریافت کرده است.

این گزارش توسط The Canadian Press اولین بار در تاریخ 9 مه 2021 منتشر شد.

  • عرفان مسعودی پوری