مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

 

در طی 10 روز گذشته با کاهش 6-8 درصدی قیمت روغن خوراکی بین المللی ، این صنعت گفت که هرگونه کاهش در حقوق واردات باید پس از اتمام کاشت بذرهای روغنی توسط حریف انجام شود ، تا سیگنال منفی به کشاورزان ارسال نشود.

“ما به دولت اشاره کرده ایم که با کاهش اخیر ارزشهای بین المللی ، ممکن است ایده بدی نباشد که اقدامات کاهش تعرفه را فقط پس از کاشت بذرهای روغنی از حریف به اتمام برسانیم تا اطمینان حاصل شود که هیچ سیگنال منفی برای ما وجود ندارد. تولیدکنندگان دانه های روغنی ، “گفت: BV Mehta ، مدیر اجرایی انجمن استخراج کنندگان سویا هند (SEA).

روغنهای خوراکی در حال حاضر 15٪ وظیفه را به خود جلب می کنند.

افزایش قیمت روغن غذایی یکی از نگرانی های مهم دولت بوده است زیرا تورم مواد غذایی را افزایش داده است.  اما در ده روز گذشته ، قیمت های روغن نخل خام بین المللی از 1150 دلار در هر تن به 1150 دلار در هر تن کاهش یافته است.  به همین ترتیب ، قیمت روغن سویا از 1،480 دلار در هر تن به 1380 دلار در هر تن کاهش یافت و قیمت روغن آفتابگردان با کاهش 100 دلار در هر تن به 1550 دلار در هر تن رسید.

“در ده روز گذشته قیمت ها شروع به کاهش کردند.  قراردادهای پیش رو برای هفته های آینده هر هفته 40 دلار در هر تن کاهش می یابد ، “ساندیپ بایوریا ، مدیر عامل شرکت مشاور نفت Sunvin Group ، به ET گفت.  “با افزایش قیمت ها در چند ماه گذشته ، تقاضا برای روغن در سطح بین المللی شروع به کاهش می کند.  بنابراین اکنون قیمت ها شروع به کاهش کرده اند.  ”

وی در مورد تأثیر آن بر بازار داخلی گفت: کاهش قیمت روغن های خوراکی در بازار بین المللی نیز تأثیر منفی بر قیمت روغن های خوراکی وارداتی در هند خواهد داشت.  در حال حاضر ، قیمت روغن های خوراکی 10 روپیه در هر لیتر کاهش یافته است.  ”

روغن های خوراکی به دلیل خرید چینی ها ، پول محرک ، مشکلات آب و هوای لانینا در مناطق تولید نخل و سویا ، مشکلات کار در مالزی به دلیل Covid-19 ، کشش بیودیزل تهاجمی در اندونزی و روغن های سویا تجدید پذیر در ایالات متحده و برزیل

“در چند روز گذشته ، نشانه هایی از خستگی در بازار مشاهده شده است و به نظر می رسد گاوها در حال تسلیم شدن هستند.  اینکه این یک پدیده کوتاه مدت خواهد بود یا یک پایدارتر ، فقط زمان مشخص خواهد شد “، مهتا از SEA گفت.

مهتا گفت فعالیت سوداگری در روغن های خوراکی باید محدود شود.  “برای کالاهای اساسی مانند روغن های خوراکی و دانه های روغنی ، ما می توانیم بر قراردادهای عرضه اجباری اصرار کنیم.  این به این معنی است که فقط بازیکنان جدی فعال خواهند ماند. ”

هند سالانه 14.5-15 میلیون تن روغن خوراکی وارد می کند.

  • عرفان مسعودی پوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی