مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

 

Greyhound Canada سایر مسیرهای اتوبوسرانی کانادا را برای همیشه می بندد.

شرکت اتوبوسرانی می گوید همه مسیرهای دیگر از نیمه شب پنجشنبه متوقف می شوند.

حامل برجسته اتوبوس در سال 2018 از غرب کانادا خارج شد.

سپس با برخورد COVID-19 در سال 2020 ، مسیرهای باقی مانده خود را در انتاریو و کبک متوقف کرد ، اما اکنون به طور دائم از خدمات داخلی کانادا خارج می شود.

سخنگوی استوارت کندریک گفت: “متأسفانه یک سال بدون درآمد ادامه کار را غیرممکن کرده است.”  “ما عمیقا از تأثیری که بر کارکنان و مشتریان و همچنین جوامعی که سالها امتیاز خدمت به آنها را داشته ایم ، متأسفیم.”

Greyhound کانادا تقریباً یک قرن است که به یک شکل یا شکل دیگر فعالیت می کند.  این شرکت می گوید هر کسی که بلیط رزرو کرده باشد می تواند تا پایان ماه ژوئن بازپرداخت دریافت کند.

آنتونی پرل ، استاد مطالعات شهری در دانشگاه سایمون فریزر در برنابی ، بریتیش کلمبیا ، می گوید این خبر تعجب آور نیست زیرا مدل تجاری این شرکت به تدریج در حال کاهش است.

چالش های مالی

وی در مصاحبه ای گفت: “آنها یک شرکت غیر انتفاعی هستند و پس از دهه ها تلاش ثابت کرده اند که با امتحان این مسیرها با جمعیت نسبتاً کم نمی توانید برنده شوید.”

وی می گوید دولت ها برای اطمینان از وجود شبکه های حمل و نقل اتوبوسرانی ، یا با یارانه دادن به آنها به عنوان سیستم های اتوبوسرانی شهری و یا با کمک به توسعه یک مدل ترکیبی به عنوان یک تعاونی ، باید شکاف را افزایش دهند ، که موفقیت بسیاری در سایر کشورها دیده شده است.

وی گفت: “خدمات اتوبوسرانی به دلیل تأثیر کمتری که بر محیط زیست دارند ، بخشی اساسی در آینده است.”  وی افزود: “ما فقط باید راهی برای ساختن آن از نظر اقتصادی پیدا کنیم.”

در حالی که سرویس اتوبوس تازی بین مقصد کانادا به پایان می رسد ، والدین تازی در ایالات متحده به کار در پنج مسیر مرزی که در ایالات متحده آغاز یا پایان می یابد ادامه خواهد داد.  آن ها هستند:

تورنتو به بوفالو ، نیویورک

تورنتو به نیویورک.

مونترال به بوستون.

مونترال به نیویورک.

ونکوور به سیاتل.

بابی دی ، حامی اتوبوس در ویندزور ، انتاریو گفت که او به طور معمول از یک تازی برای سفر منظم به تورنتو استفاده می کند ، بنابراین از شنیدن این توقف ناامید شد.

وی به سی بی سی نیوز گفت: “ما به حمل و نقل بیشتر در اینجا نیاز داریم ، نه کمتر.”  “حدس می زنم مجبور باشم با ماشین سفر کنم.”

بابی دی می گوید که او به طور منظم بین اتوبوس بین ویندزور و تورنتو سوار می شود ، اما اکنون باید ترتیبات جایگزین پیدا کند. (CBC)

وزیر حمل و نقل فدرال ، عمر الگابرا می گوید دولت فدرال نیز از تصمیم این شرکت ناامید شده است ، زیرا بسیاری از جوامع برای اتصال آنها به سایر کشورها به خدمات اتوبوس وابسته هستند.

وی در یک پست توئیتری گفت: “ما با شرکای استانی خود کار خواهیم کرد تا راه های رفع این شکاف و ارائه حمل و نقل ایمن ، مطمئن و مقرون به صرفه در کانادایی را در سراسر کشور بررسی کنیم.”

لطفا بیانیه تازی من را بخوانید:  pic.twitter.com/pF6KuW8QAa

& mdash؛OmarAlghabra

400 شغل از دست رفته

اتحادیه حمل و نقل متحد (ATU) ، نماینده کارگران در خط اتوبوس ، می گوید حدود 400 شغل از بین خواهد رفت که 305 نفر از آنها ادغام شده اند و دولت ها مجبورند مقصر این کار را بپذیرند.

جان دی نینو ، رئیس ATU ، گفت: “سقوط تازی یک تصور قبلی نبوده است ، در صورتی که دولت های فدرال و استانی ما واقعاً از کسانی که در جوامع دوردست هستند و به خدمات اتوبوس های بین شهری اعتماد می کنند ، مراقبت می کردند ، می توان از این امر جلوگیری کرد.”

انبار اتوبوس که معمولاً مملو از مسافران تازی است ، روز پنجشنبه متوقف می شود زیرا شرکت اتوبوسرانی به دلیل بیماری همه گیر مسیرهای خود را متوقف می کند. (Turgut Yeter / CBC)

جمهوری خلق فدرال لهستان نیز دولت را مقصر دانست.  تیلور بحراچ ، منتقد حمل و نقل در بیانیه ای گفت: “از دست دادن سایر مسیرهای اتوبوس تازی ، بسیاری از جوامع را بدون حمل و نقل مسافر قابل دسترسی و ایمن ترک می کند.”  “و این به طور نامتناسبی بر حاشیه نشین ترین ساکنان ، از جمله افراد بومی و افراد مسن تأثیر می گذارد.”

وزیر محافظه کار سایه ها برای توسعه روستایی ، دان لوید گفت که این نشان می دهد که این شرکت تصمیم دارد که کار خود را در ایالات متحده ادامه دهد اما در کانادا نه.

وی گفت: “در حالی که تازی به فعالیت خود در ایالات متحده ادامه می دهد ، مقصر دانستن وضعیت وخیم اقتصادی در کانادا دشوار است.”

تماشا کنید |  کاربران اتوبوس به راه رفتن تازی واکنش نشان می دهند:

استفان دوراند ، ساکن ویندزور می گوید این اقدام به بسیاری از مردم آسیب خواهد رساند 0:54

پروفسور پرل موافقت می کند که مشکلات جدی در سهام وجود دارد ، زیرا جوامع و گروه هایی که به احتمال زیاد به خدماتی مانند Greyhound وابسته هستند ، افرادی هستند که از قبل محروم هستند.

وی گفت: “غالباً به طور کلی نسبتاً ناعادلانه ای با گروه ها برخورد می شود ، جوامع ملل اول ، افراد رنگین پوست … شما واقعاً مردم را به انزوای اقتصادی و اجتماعی محکوم می کنید.”

“گروه های حاشیه ای بیشتر تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.”

  • عرفان مسعودی پوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی