مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

 

در پایان تور خداحافظی ونکوور کانوکس ، از مربی تراویس گرین پس از پیروزی 4-1 شنبه مقابل ادمونتون اویلرز که به پلی آف محدود شده بود ، برای بازی متیو هایمور و اینکه مهاجم انرژی برای فصل آینده مناسب است ، پرسیده شد.

گرین گفت: “خوب ، در مورد آینده ، می دانید ، گفتن این سخت است.”

پاسخ او چیز دیگری بود ، اما این نقل قول در مورد Canucks به طور کلی در پایان فصل لیگ هاکی ملی آنها بسیار سورئال است.  ونکوور پس از افتتاحیه پلی آف جام استنلی شنبه شب ، سه بازی بی هدف دیگر از فصل عادی دارد.

گرین البته هیچ قراردادی برای فصل آینده ندارد و هیچ یک از مربیان ستاد وی نیست.  یان کلارک ، گورو دروازه بان ، یکی از جذاب ترین چهره های دارای مربی آزاد ، اکنون مفقود شناخته شده است.

مدیر کل جیم بنینگ تحت قرارداد است اما همچنین در محاصره تیمی است که در تابستان گذشته در مرحله پلی آف سقوط کرد اما در این هفتمین سال در این فصل به طرز چشمگیری برگشت.

نمی توان دانست که آیا بنینگ و دستیار راست او جان وایزبرود بعد از هفته آینده عملیات هاکی را انجام خواهند داد یا خیر.  ما معتقدیم که تصمیمی اتخاذ نشده است.

الیوت فریدمن از Sportsnet هنگام پخش در ونکوور-ادمونتون تأیید کرد که مالک سابق Canuck Geoff Courtnall برای مشاوره در مورد مدیریت برای فصل آینده و فراتر از آن به او مراجعه کرده است.

کورتنال و شریک مدیریت Francesco Aquilini از دهه 1990 با هم دوست بوده اند و کورتنال در میان گروه کوچکی از معتمدین بود که به مالک توصیه کرد در سال 2008 مایک گیلیس را به عنوان مدیر کل ریسک کند.

فریدمن گفت که کورتنال در آستانه پیوستن به Canucks در یک نقش مشاوره پس از اخراج ترور لیندن از این سازمان در سال 2018 به دلیل اختلاف با خانواده Aquilini بود.

مشخص نیست که نقش کورتنال چه خواهد بود – او قدرت یک مدیر هاکی برای مدیر کل را ندارد – اما Canucks می تواند از صدای متفاوتی در عملیات هاکی استفاده کند.  آنها از سه سال پیش که لیندن را به عنوان رئیس سازمان و مجرائی بین ادارات از دست داده اند ، از دست داده اند و جایگاه وی در مورد بنینگ خالی مانده است.

این نه تنها هدایت تیم را برای بنینگ دشوار می کرد ، بلکه گاهی اوقات باعث ایجاد خلا communication ارتباطی می شد ، که مسئولیت آشکاری در بازار دیوانه هاکی است که در این فصل هنگامی که Kanuks درگیر چندین چالش جدی شد ، آشکار شد.

خیلی بیشتر از از دست دادن بازی ها به بحران اعتماد مصرف کننده کمک کرده است که به نظر می رسد در ونکوور در جریان است و بسیار شبیه سال 2014 است ، زمانی که Aquilini گلیس را اخراج کرد و با لیپا ، محبوب ترین چهره در Kanuks جایگزین او در بالای عملیات هاکی شد. تاریخچه

عدم اطمینان بیش از قرارداد بعدی گرین یا نقش هایمور در Canucks – یا هر تیمی که در آن بازی می کند – فصل آینده مبهم است.

این آشفتگی همچنین باعث می شود که تیم همچنان روی یخ ، چه مربیان و چه بازیکنان ، با حذف کاناکس از مرحله پلی آف اما باز هم اختراع بازی ها پس از تعلیق COVID-19 در آوریل ، روی یخ ها تأثیرگذارتر باشد.

کانوکس در آخرین سفر بزرگ خود در فصل همه گیری ، نتیجه را 3-3 کرد.

البته ، دیو تیپت ، مربی نفت خیز ، پس از درخواست بازی در آخرین بازی ادمونتون در فصل منظم ، قادر به جمع کردن کانر مک دیوید و لئون دریزایت نبود ، ستاره های بزرگ خود را به کمتر از 17 دقیقه در روز شنبه محدود کرد – حدوداً دو دقیقه بعد. ارچیبالد وارد زمین شد.

اما کانوکس در دوره سوم بازی را پشت سر گذاشت و با قدرت تمام شد ، اوایلرزها را 17 بر 5 شکست داد و در میانه چهارچوب نهایی دو گل از هایمور و دیگری از تراویس بوید به ثمر رساند.

دروازه بان ونکوور ، تاچر دمکو درخشان بود ، مک دیوید را در وقت استراحت متوقف کرد و یکی از بهترین سیوهای خود را در این فصل انجام داد ، از پشت ، یک بازی قدرتمند الکس کیاسون ، که Kanuk به نوعی با پد خود را از هوا کشت و از عبور کامل محافظت کرد خط درب

گرین در مورد شروع کننده 25 ساله خود برای اولین سال گفت: “او فقط باید ادامه دهد.”  “او در پایان چشمان خود را در حباب نشان داد که چقدر می تواند بازی کند و امسال نیز فصل خوبی را پشت سر گذاشت.  او مرد جوانی است ، هنوز برای دروازه بان ها نسبتاً جوان است و انتظار دارم که به پیشرفت خود ادامه دهد.  فکر می کنم او این شانس را دارد که یکی از بهترین دروازه بان های لیگ باشد.  “

دمکو گفت: “همه ما رقبا هستیم ، همه به این سازمان و خود افتخار می کنیم.”  “اگر صد در صد ندهید ، فقط آن شخص را پیش خود خواهید آورد.  این چیزی است که در اینجا پرواز نخواهد کرد ، بنابراین ما وضعیت موجود را درک می کنیم (اما) ما هنوز هم می خواهیم این سه بازی گذشته را نشان دهیم و یک تلاش محکم انجام دهیم.  “

قایقرانان در چهار روز سه بازی بی معنی در برابر شعله های آتش کالگری انجام می دهند و از یکشنبه شب در ونکوور آغاز می شوند.  زمان شروع تغییر کرده است ، بنابراین این بازی های تسلی دخالت در بازی های پلی آف بین تیم هایی که برای کسب جام استنلی تلاش می کنند نیست.

دمکو گفت: “من احتمالاً تا پایان فصل مان تماشا نخواهم کرد.”  “معمولاً ، اگر در پلی آف بازی نکنیم ، من به نوعی آن را از دور تماشا می کنم ، شاید من یک مسابقه را اینجا یا آنجا تماشا می کنم.  اما من روی بقیه بازی هایمان متمرکز شده ام.  بدیهی است که این شرایط منحصر به فرد است ، اما ما باید کارهایی را انجام دهیم و من روی آن تمرکز خواهم کرد.  “

کاپیتان بو هوروات گفت: “من عاشق تماشای هاکی در مرحله پلی آف هستم.”  “من فکر می کنم این باعث می شود شما هیجان زده و گرسنه برای سال آینده باشید ، فکر می کنم.  این فقط باعث می شود که سال آینده در پلی آف حضور داشته باشم و گرسنه آن هستم ، بنابراین قطعاً هماهنگ خواهم شد.  “

گرسنگی در حال حاضر بیش از هیجان در کرانه باختری وجود دارد.

  • عرفان مسعودی پوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی