مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

 

افزایش هزینه های چوب روندی را تقویت می کند که در آن مقامات در سراسر کشور به سازندگان هشدار می دهند که از آن محافظت کنند.

مقامات کانادایی نسبت به افزایش سرقت های الوار هشدار می دهند و این باعث می شود برخی در شبکه های اجتماعی بگویند چوب به اندازه طلا مطلوب شده است.

دیت  گروهبان  توشا ترنس از پلیس ساسکاتون گفت که این شهر از سال 2018 شاهد جهش عظیمی در سرقت های ساختمانی است.

ترنس در مصاحبه ای گفت: “ما به مناطقی رفتیم که تحت تأثیر قرار گرفته اند و این یک معدن طلا با اشیای قیمتی است که در همه جا خوابیده است.”

وی گفت که این سرقت ها عمدتا در تعطیلات آخر هفته بین ساعت 22:00 تا 01:00 رخ می دهد ، زمانی که تعداد افراد کمتری در اطراف آنها وجود دارد.

ترنس همچنین اشاره کرد که برخی از سایت های ساختمانی سه یا چهار بار تحت تأثیر قرار گرفته اند.  یک سایت یک شبه به ارزش 2700 دلار چوب از دست داد.  سارقان به سرقت لوازم برمی گشتند و پس از پیاده رو که هنوز در بسته بندی آن بود ، آنجا را ترک کردند.

وی گفت: “مردم می دانند که چیزهایی در آنجا وجود دارد.

“مناطق ما در Aspen Ridge و برایتون در شرق ساسکاتون اکنون مناطق جدیدی هستند و بسیار تحت تأثیر قرار گرفته اند. هزاران دلار چوب ، ابزار و همه چیز.”

در اوایل این ماه ، یک هزار دلار الوار از یک محل ساخت و ساز در قسمت دیگری از ساسکاتون به سرقت رفت.

ترنس گفت که یکی از ساکنان با پلیس تماس گرفت تا یک وسیله نقلیه مشکوک را گزارش کند.  وقتی مأموران پاسخ دادند ، متوجه چوب پشت مدل ون قدیمی شدند.

وی گفت: “در بسیاری از موارد ، اگر می بینید که چوب زیادی با قیمت وجود دارد و وسیله نقلیه آنقدر گران نیست ، عجیب است که چگونه ماشین آنها را قادر به تهیه آن نمی کنند ، در حالی که ماشین آنها در وضعیت مطلوبی نیست.”

بعداً این چوب به صاحب قانونی خود بازگردانده شد.  مردی که ترنس گفت پلیس او را می شناسد دستگیر و به جرم سرقت کمتر از 5000 دلار متهم شده است.

در ماه گذشته ، در Guelph ، Ont. ، صاحب Home Hardware چندان خوش شانس نبود.

سخنگوی پلیس اسکات تریسی گفت: مردی در یک وانت مسروقه حدود ساعت 4 صبح از درب فروشگاه عبور کرده و 10 هزار دلار الوار از آن گرفته است.

تصاویر نظارت بر سرقت 12 آوریل به صورت ویروسی منتشر شد.

تریسی گفت: “او در واقع بیش از یک ساعت را صرف بارگیری چوب در قسمت عقب کامیون کرد.”

وی گفت که این مرد هنوز در زندان است و چوب و کامیون مسروقه هنوز کشف نشده است.

تریسی گفت که موارد دیگری وجود ندارد ، اما افزود که سرقت مصالح ساختمانی همیشه یک مشکل است.

اخیراً یک سرقت دیگر از Mounties در Maritimes گزارش شد که حدود 1500 دلار چوب از دست رفته بود.

RCMP در Grand Falls-Windsor، NL ، گفت که این الوار برای قرار دادن یک تابلو در بزرگراه Trans-Canadian استفاده می شود.

کارشناسان می گویند افزایش قیمت تخته های چوبی و چوبی هزاران دلار به هزینه ساخت خانه در کانادا افزوده است.  و با همه گیری COVID-19 ، تعداد بیشتری از مردم در محل خود به روز می شوند و تقاضای زیادی برای مواد بیش از حد عرضه می کنند.

این کمبود در تابستان گذشته پس از بسته شدن چندین آسیاب در بریتیش کلمبیا به دلیل کمبود الیاف چوب در پی حمله سوسک های کوهستانی کوهی و آتش سوزی جنگل ، احساس شده بود.

بسیاری از کارخانه های آمریکای شمالی به دلیل مسدود شدن بیماری همه گیر COVID-19 ، تولید اوایل سال 2020 را به طور موقت قطع کردند.

قیمت های بالا همچنین جنگل های بریتیش کلمبیا را تحت تأثیر قرار داده است.  مقامات شهرداری در شمال کوئیچان می گویند که آنها ظن دارند که شکار غیرقانونی درختان در حال افزایش است.

بازگشت به ساسکاچوان ، کارمندان RCMP حتی در این هفته به دلیل کشف یک “پرونده فوق العاده کانادایی” مسخره کردند.

از کوههای گروه Porkupinska Ravina برای تحقیق در مورد سرقت پستهای جمع شده در یک محوطه شمشیربازی روستایی دعوت شد.

آنها در یک آبراه مجاور پیدا شدند و به نظر می رسد که یک کوبنده به ساخت چوب در کنار چوب کمک کرده است.

کنست گفت: “چه کسی واقعاً می تواند این دندانهای کوچک گندم سیاه را مقصر بداند ، با توجه به قیمت چوب این روزها؟”  کنراد ریچاردز در یک انتشار خبری.

این گزارش توسط مطبوعات کانادایی برای اولین بار در 12 مه 2021 منتشر شد.

  • عرفان مسعودی پوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی