مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

چگونه جستجوی کمک آنلاین می تواند سالم باشد

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۱۷ ق.ظ

 

با تقاضای بی سابقه برای خدمات بهداشت روان ، فناوری و رسانه های اجتماعی می توانند به حمایت از افراد آسیب پذیر که در لیست انتظار هستند یا از نظر مالی قادر به دسترسی به کمک نیستند ، کمک کنند.  اما مهم این است که به دنبال مطالب از منابع معتبر بگردید و خود تشخیص ندهید.

دوازده ماه گذشته برای همه ما سخت بوده است.  حتی اگر از ابتلا به بیماری همه گیر مستقیماً از نظر اقتصادی یا بهداشتی در امان باشید ، ممکن است برای شما سخت باشد که دوباره با همکاران و جامعه خود ارتباط برقرار کنید و قابل درک است که هنگام انتظار برای انتشار واکسن ها از سطح اضطراب پایینی رنج می برید .

به شرطی که به منابع موثق پایبند باشید ، می تواند از طریق حریم خصوصی صفحه نمایش یا هدفون به کشف مسائل مربوط به سلامت روان کمک کند.

مهم است که درک کنید شما تنها نیستید.  از هر چهار استرالیایی سه نفر می گویند که سلامت روان آنها به دلیل COVID-19 خراب شده است و به گفته گوگل ، پرسش جستجوی “افسردگی چیست؟” در مارس 2020 به بالاترین حد ده ساله رسید.

هفته گذشته ، غول جستجو اعلام کرد که با Lifeline Australia و موسسه The Black Dog همکاری می کند تا اطمینان حاصل کند که پاسخ آن به این سeryال مناسب و فعال است.  به استرالیاییانی که به دنبال کمک هستند ، اکنون یک پرسشنامه با اعتبار بالینی 9 س –ال – همان سوالی که ارائه دهندگان خدمات بهداشتی از آن برای ارزیابی میزان افسردگی کسی استفاده می کنند – و منابعی که مناسب ترین نیاز آنها است ، ارائه می شود.

شارژ کردن

ریچل بووز ، رئیس خدمات بحران در Lifeline استرالیا ، گفت: “استفاده از یک ابزار ارزیابی خودآزمایی معتبر و معتبر ، منبع اضافی عالی برای کسانی است که درخواست کمک می کنند” و افزود که مهمتر از همه ، ابزار غربالگری Google محرمانه و ناشناس است.

“ما می دانیم که 60 درصد افرادی که دارای مشکلات بهداشت روانی هستند به دنبال حمایت نیستند.  بنابراین یافتن گزینه های جدید برای خدمات پشتیبانی موجود مهم است. “، جیل نیوبی ، دانشیار موسسه Black Dog گفت.

وی افزود: “افراد به دلیل محل زندگی ، هزینه های زیاد یا سطح آسایش خود به دنبال کمک نرفته اند ، ما توصیه می کنیم فرصت های موجود را در اختیار مردم قرار دهیم تا بفهمند چه اتفاقی برای آنها می افتد و در صورت نیاز به آنها وصل شوند.”

در جای دیگر ، گروه های پشتیبانی آنلاین رسانه های اجتماعی می توانند به کاهش احساس انزوا کمک کنند ، اما شما نباید به توصیه های پزشکی اعتماد کنید.

  • عرفان مسعودی پوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی