مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

 

پپ گواردیولا معتقد است که بازیکنان منچسترسیتی با تصاحب پاری سن ژرمن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با سخت ترین وظیفه در فوتبال اروپا روبرو هستند.  (اخبار بیشتر فوتبال)

کوین دی بروین و گل های نیمه دوم ریاض ماهرز باعث شدند سیتی هفته گذشته با پیروزی 2-1 در پاریس به پیروزی برسد و آنها را در رده نخست قرار دهد تا به اولین فینال خود در مسابقه برتر اروپا برسد.

گواردیولا یک برنده دو بار است که به دوران حضورش در بارسلونا یک دهه پیش باز می گردد ، اما او می داند که مرحله نیمه نهایی می تواند به خصوص سازش ناپذیر باشد.

اینتر و چلسی در آخرین و آخرین مانع در سال 2010 و 2012 دفاع از عنوان قهرمانی بارسا را ​​به پایان رساندند ، در حالی که لالیگا رئال مادرید ، بارسا و اتلتیکو در مرحله نیمه نهایی سه فصل گواردیولا در بایرن وزن زیادی برابر بایرن مونیخ داشتند.

وی پس از تأیید اینکه سیتی همه بازیکنان بزرگسال را دارد به جز اریک گارسیا ، مدافع ذخیره که سطح بیماری کمی دارد ، در یک کنفرانس خبری گفت: “از نظر من ، نیمه نهایی همیشه دشوار است.”

“شما با نتیجه اولین مسابقه بازی می کنید ، اینجا با ذهن بازی می کنید [thinking] پایانی ، پایانی ، پایانی.  بعضی اوقات می توانید فراموش کنید که چه کاری انجام دهید.

“از نظر من ، مرحله دوم نیمه نهایی همیشه دشوار است. فینال کاملاً متفاوت است ، به این معنی نیست که آسان تر ، کاملا متفاوت است.”

نه اینکه گواردیولا احساس کند که سالهای گذشته او ، با گرفتن نمونه هایی از فراز و نشیب های لیگ قهرمانان اروپا ، پس از انجام سه بازی متوالی از مرحله یک چهارم نهایی ، نه با تیم مائوریسیو پوچتینو و نه با آزمایشات خود سیتی ارتباط زیادی خواهد داشت.

وی گفت: “من نمی دانم که در این مسابقه ، در این مرحله ، تجربه کنید یا نه.”

“من می خواهم احساس کنم که ما از شکستهایمان درس گرفته ایم ، اما من نمی دانم چگونه واکنش خواهیم داد – این همیشه یک رمز و راز است.

“ناامیدی که ما به خصوص در دو فصل گذشته در مرحله یک چهارم نهایی مقابل اسپرز و لیون داشتیم ، از اینکه دوباره اینجا بودیم خوب است.

“من می خواهم بگویم که ما از این چیزها آموخته ایم ، اما شاید فردا بتوانیم یک بازی بد انجام دهیم. در عین حال ، آنچه که در حال حاضر فکر می کنم این است که ما یک بازی شگفت انگیز خواهیم ساخت و به فینال خواهیم رسید.

“این احساس من است ، اما اگر دیگران بهتر باشند ، ما به حریف تبریک می گوییم. ما نمی خواهیم این موقعیت را از دست بدهیم چون خودمان نیستیم. من احساس می کنم که خوب عمل خواهیم کرد.”

گواردیولا غالباً در این فصل از سیتی خواسته است “آنچه ما هستیم” باشد – رویکردی که باعث شد آنها در چهار تلاش در آستانه کسب عنوان سوم لیگ برتر باشند و چهارمین دوره متوالی جام EFL را تضمین کنند.

این ویژگی مذاکرات تیمش نیز بود ، زیرا سیتی در نیمه بازی مقابل بورسیا دورتموند و پاری سن ژرمن کسری را برگرداند و فاصله ملموسی از فینال لیگ قهرمانان اروپا بدست آورد.

پس از اینکه متهم شد ، بعضاً ناعادلانه ، به فکر کردن در مورد شبهای مهم اروپایی در زندگی حرفه ای اش بود ، به نظر می رسد اشتیاق برای سهولت کار این بار مانتای گواردیولا است.

وی گفت: “گاهی اوقات با این نوع بازی ها ، شما به احساسات زیادی احتیاج ندارید. آرامتر شروع کنید و دقیقاً بدانید چه کاری باید انجام دهید.”

“من مجبور نیستم که به کسی بگویم که ما 11 ماه چه چیزی را پشت سر گذاشته ایم ، نه فقط به بازیکنان – کارمندان پشت صحنه ، فیزیوتراپیست ها ، پزشکان ، آشپزها. همه می دانند که این مسئله چقدر مهم است و به دنبال چه چیزی هستیم ، برای سالهای زیادی ، برای این لحظه. “

گواردیولا افزود: “ما دیروز و امروز در مورد اینکه چه کسی هستیم ، چه کارهایی باید انجام دهیم بسیار صحبت کردیم. نیازی نیست بیشتر در مورد PSG صحبت کنیم زیرا ما یک هفته پیش مقابل آنها بازی کردیم.

“من در مورد ما ، ما و ما و آنچه باید انجام دهیم صحبت می کنیم. ما سعی خواهیم کرد آن را انجام دهیم.”

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه متعادل ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید

  • عرفان مسعودی پوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی