مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

 

TORONTO – پنج نکته ای که باید هفته آینده در دنیای تجارت کانادا مورد توجه قرار گیرد:

درآمد غازهای کانادا

Canada Goose نتایج Q4 را روز پنجشنبه منتشر می کند.  افزایش فروش آنلاین ، گسترش فروشگاه ها در چین و گسترش تنوع محصولات منجر به درآمد شرکت در سه ماهه سوم 474 میلیون دلار شد که این رقم 452.1 میلیون دلار در سال گذشته با سود 107 میلیون دلار بود.

به روزرسانی تایر کانادایی

شرکت تایر کانادا  درآمد سه ماهه اول را روز پنجشنبه ارسال می کند.  مدیر عامل شرکت گرگ هیکس در ماه فوریه به سرمایه گذاران گفت که نتایج سه ماهه چهارم این شرکت “چیز خارق العاده ای نیست” و علیرغم چالش های انجام عملیات در طی یک بیماری همه گیر ، نتایج سال قوی بود.

درآمد از شفق قطبی Q3

شفق قطبی شاهدانه نتایج سه ماهه سوم را منتشر می کند و روز پنجشنبه فراخوانی می کند.  مدیر عامل شرکت میگوئل مارتین در ماه فوریه به تحلیلگران گفت که سازنده گلدان “پس از تصحیح برای بازسازی چشمگیر سال گذشته ، از جمله صدها اخراج و چندین تعطیلی نیروگاه” دوباره مورد توهین قرار گرفت.

Power Corp. به روز رسانی

شرکت قدرت  نتایج سه ماهه اول را روز پنجشنبه منتشر می کند.  هلدینگ مستقر در مونترال انتظارات را برای سه ماهه چهارم افزایش داد زیرا سود خالص منتسب به سهامداران در سه ماهه آخر سال 2020 افزایش یافت ، زیرا کسب و کار بیمه آن از مزایا بهره مند شد.

نتایج حاصل از SNC-Lavalin Q1

SNC-Lavalin نتایج سه ماهه اول را منتشر می کند و روز جمعه فراخوانی می کند.  این شرکت مستقر در مونترال در ماه آوریل گفت که بانک جهانی به دلیل فساد قراردادی در بنگلادش و کامبوج ، از لیست شرکت های ممنوعه خود بازپرداخت زودهنگام دریافت کرده است.

این گزارش توسط The Canadian Press اولین بار در تاریخ 9 مه 2021 منتشر شد.

  • عرفان مسعودی پوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی