مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

نزاع دسته جمعی بر سر اختلاف ملکی در باشت

سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۲۵ ب.ظ

به نقل از ‌پایگاه خبری  پلیس، سردار کیقباد مصطفایی‌ در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی در روستای "تلخاب بیدک" از توابع شهرستان باشت، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد تعدادی از افراد دو طایفه به هویت معلوم به علت اختلافات ملکی با یکدیگر درگیر شده و 2 نفر از طرفین با اسلحه ساچمه زنی کشته و 8 نفر دیگر نیز مجروح  و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

 

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که با حضور  پلیس و همکاری دستگاه قضائی امنیت در منطقه برقرار است خاطرنشان کرد: تلاش جهت دستگیری متهمان در دستور کار ویژه پلیس قرار دارد.

 

سپردن فرهنگ و اقتصاد به دست غریبه‌ها فقر و فساد دارد

 

محسن رضایی در یادواره شهدای شهرستان بویراحمد با بیان اینکه شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند، اظهار داشت: شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از مظلوم‌ترین و شجاع‌ترین شهدای این مرز و بوم هستند.

 

وی عنوان کرد: عشایر کهگیلویه و بویراحمد همواره در عرصه‌های مختلف حضور داشته‌اند و تاریخ گواهی می‌دهد که مردم غیور این استان در دفاع از این مرز و بوم نقش به سزایی داشتند.

 

رضایی به بیان رشادت‌های رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: شهدا برای ماندگاری و اقتدار ایران از جان و دنیای خود گذشتند تا این نظام و انقلاب پابرجا بماند، فرهنگ و مکتب شهدا فرهنگ ایثار و خودگذشتگی بود.

 

 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: در بین شهدا خیلی از افراد تحصیلکرده و متمکن حضور داشتند و خیلی‌ها نیز کارگر و کشاورز و محصل و دانشجو بودند، اما همه این افراد از هرچه داشتند گذشتند تا یک وجب از این خاک به دست دشمنان نیفتد.

 

وی تصریح کرد: اما آنچه امروز بر دوش ما بوده و این است که فرهنگ اسلامی، دفاع از مظلومان و رفاه مردم در جامعه پیاده سازی شود، این مهم همان آرمان‌هایی هستند که شهدا برای آن جان خود را دادند.

محسن رضایی گفت: فرهنگ و اقتصاد ایران را به دست غریبه‌هایی سپردند که در دوره جنگ پشت جبهه‌ها تماشاچی بودند، سپردن این امور به چنین افرادی نتیجه آن فقر و فساد و تبعیض در جامعه است.

  • عرفان مسعودی پوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی