مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

روز بدون فوت کرونایی در استان البرز ثبت شد

يكشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۵۷ ق.ظ

در مورد آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان البرز اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته مورد جدید فوت قطعی در اثر کرونا ویروس در استان ثبت  نشده است.

 

وی افزود:  در مجموع کل  موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک  از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز  29 هزار و 907 نفر بوده است.

 

جهانگیر شاهمرادی در حاشیه هشتاد و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان ، پرونده 10 واحد تولیدی، صنعتی یا بنگاه‌های اقتصادی که به نوعی با دستگاه‌های اقتصادی و بانک‌ها و محیط زیست مشکلاتی داشتند،  مطرح و بررسی شد.

وی افزود: مسائل و درخواست فعالان اقتصادی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت به جز سه مورد که مشکل قانونی داشت سایر مشکلات فعالان اقتصادی برطرف شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با بیان اینکه  برای 7 پرونده در کارگروه تصمیماتی اتخاذ شد که مورد موافقت دستگاه اجرایی و بنگاه اقتصادی قرار گرفت، بیان کرد:  یکی از پرونده ها به دلیل اینکه پیچیدگی خاصی داشت و هفته قبل نیز استاندار البرز از این واحد شرکت تجهیزات ایمنی راه‌ها بازدید داشتند به جلسه کارشناسی برای بررسی دقیق تر ارجاع شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با بیان این که  در حال حاضر تعداد 285 نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک در مراکز درمانی استان البرز بستری هستند بیان کرد: از این تعداد، ابتلای 69  نفر به بیماری  کووید 19 تا این تاریخ قطعی شده است.

 

فتحی با بیان این که رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و پرهیز از هر گونه اجتماع باید توسط شهروندان همچنان رعایت شود  بیان کرد:  از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 26 هزار و 973  نفر از مراکز درمانی استان البرز ترخیص شده‌اند.

  • عرفان مسعودی پوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی