مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه در ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا بندی را در راستای اجرای برنامه‌های دهه فجر  تصویب کرده است، بیان کرد: در 22 بهمن امسال برنامه به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار می‌شود در این راستا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر آن شد که در این راستا برنامه ریزی کند.

 

روحی یزدی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم در این راستا در استان در حال انجام است، تصریح کرد: راهپیمایی روز 22 بهمن در سراسر استان در قالب و شکل خودرویی برگزار می‌شود.

 

وی با عنوان اینکه برنامه‌های خوبی در کارگروه‌های مختلف دهه فجر در استان برنامه ریزی شده است، خاطر نشان کرد: یکی از این کارگروه‌ها، ایثار و شهادت است که با مدیریت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان انجام می‌شود و برنامه‌های خوبی  نیز برای این هفته تدوین شده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه سال گذشته 5 مبدا برای راهپیمایی 22 بهمن تعیین شد، گفت: امسال نیز به همان صورت است اما تفاوتی که وجود دارد این است که خودروها در مبادی پنجگانه قرار میگیرند تزیین می‌شوند و در مسیر قرار می‌گیرند.

 

روحی یزدی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی اعلام شده در روز 22 بهمن در کرج، عنوان کرد: از سه نقطه فقط خودروهایی می‌توانند وارد شوند که قصد ورود به برنامه رژه  خودرویی را داشته باشند که این سه نقطه شامل تالار شهیدان نژاد فلاح به سمت میدان سپاه، میدان والفجر و سه راه رجایی شهر می‌شود.

 

جایگاه امسال در شهر کرج در کنار پارک تنیس برپا‌ می‌شود و در مسیر راهپیمایی علاوه بر شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم، تصاویر شهدای سلامت نیز نصب می‌شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه  روز 12 بهمن رژه موتور سواران را خواهیم داشت، بیان کرد: همچنین برای  روز 22 بهمن در استان پیگیر دعوت از سخنران کشوری هستیم.

  • عرفان مسعودی پوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی