مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

 

ستوان Manoj Sinha می گوید: 55 کرور برای استفاده اضطراری در زمان بحران آزاد می شود

روز سه شنبه ، دولت J&K به خانواده های آسیب دیده از بیماری همه گیر در قلمرو اتحادیه (UT) پرداخت و تعدادی از اقدامات کمک مالی را اعلام کرد.

ستوان فرماندار مانوج سینها گفت که شهروندان سالخورده ای که تنها عضو خانواده خود را که از دست می دهند از دست داده اند ، مستمری مادام العمر ویژه دریافت می کنند ، در حالی که فرزندان والدین خود را بورسیه ویژه می کنند.

“بسیاری از بستگان و دوستان ما به دلیل COVID-19 ما را بی موقع ترک کردند.  دولت تصمیم گرفته است با چنین خانواده ای تماس بگیرد و از طرف بانک جامو و کشمیر به آنها کمک مالی می شود. “

دولت همچنین تصمیم گرفت ماهیانه 1000 ین به تمام کارگران ساختمانی ثبت شده که برای دو ماه آینده پک می زدند ، پک می زد و زمین می انداخت ، اختصاص دهد.

“دولت در حال اتخاذ سایر استراتژی های تخفیف است و تمام مقامات علاقه مند متمرکز بر اطمینان از تحویل جیره به تمام دارندگان جیره کارتهای اولویت دار هستند.  مشارکت در طرح های کمک های اجتماعی مانند حقوق بازنشستگی سالمندی ، لادلی بتی و غیره  و PMAY ، MGNREGA و سایر طرح های کمک های اجتماعی بلافاصله آزاد می شوند ، “فرماندار به سرهنگ دوم گفت.

وی گفت 55 پوند تحت صندوق دولت برای مقابله با حوادث (SDRF) به تمام معاونان کمیسیون ، کمیسیون های اداری و پلیس J&K برای استفاده اضطراری در زمان بحران آزاد می شود.

“هر 2 کرور برای هر 20 معاون کمیساری ، 5 پوند برای دو کمیشنر بخش و 5 پوند برای پلیس اورژانس J&K SDRF آزاد می شود.”

  • عرفان مسعودی پوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی