مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

سردار عباسعلی محمدیان در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش پلیس برای برخورد با متخلفان و متعرضان به حقوق مردم ، اظهار داشت: باند کلاهبردارانی که در پوشش فروش میوه از مردم کلاهبرداری می‌کردند در البرز بازداشت شدند.

 

وی افزود: این افراد در سراسر کشور در پوشش خرید و فروش میوه از مردم کلاهبرداری می‌کردند.

 

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما بر این است که با جامع نگری و کامل بودن برنامه‌ها و طرح‌ها امور را پیش ببریم، افزود: بحث مراسم و برنامه‌های دهه فجر امسال مانتد هر سال برگزار می‌شود، ممکن است تغییر شکل و ظاهر داشته باشد اما اصل برنامه‌های دهه فجر تعطیل نمی‌شود.

 

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه مردم باید در هنگام خرید مراقبت لازم را از کارت بانکی خود داشته باشند ، بیان کرد: در حال حاضر میزان کلاهبرداری این باند به 20 میلیارد ریال رسیده است.

 

حجت الاسلام روحی یزدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال دهه فجر  به دلیل شیوع بیماری کرونا و شرایط خاصی که در کشور حاکم است برنامه‌ها نیز به صورت متفاوت برگزار می‌شود، اظهارداشت: ویروس کرونا که دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده است و کشور ما را نیز از این موضوع جدا نیست ما را ملزم کرده است که برنامه‌ها متناسب با شرایط و رعایت شیوه نامه‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام شود.

  • عرفان مسعودی پوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی