مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

 

ادینسون کاوانی با امضای قرارداد یک ساله جدید با منچستریونایتد به گمانه زنی ها در مورد آینده خود پایان داد.  (اخبار بیشتر فوتبال)

کاوانی در روز انتقال نهایی در اکتبر گذشته به عنوان بازیکن آزاد به یونایتد پیوست و در اولین فصل حضور در انگلیس 15 گل به ثمر رساند.

این مهاجم با لباس فقط تا پایان ماه آینده با شیاطین سرخ به خدمت گرفته شد ، اما او در اولدترافورد باقی خواهد ماند.

کاوانی پس از اینکه پدرش ، لوئیس ، در ماه مارس گفت که ملی پوش اروگوئه از یونایتد ناراضی است و می خواهد به بوکا جونیورز بپیوندد ، به حرکت برگشت نگاه کرد.

اوله گونار سولسکایر ، سرمربی یونایتد پس از پیروزی 3-1 در استون ویلا در روز یکشنبه ، اشاره شدیدی به این بازیکن 34 ساله با لباس به جایی نخواهد برد و این موضوع قبلاً تأیید شده است.

2 – ادینسون کاوانی اولین بازیکنی است که در یک مسابقه بزرگ اروپایی توسط کلاوس آلوفس برای 1. FC Köln – KSV Waregem در جام UEFA 1985-86 در هر دو پا 2+ گل به ثمر رساند.  تقویت کردن. # ماه_ماه pic.twitter.com/CRqEIfg8Pw

– OptaJoe (OptaJoe) 6 مه 2021

کاوانی در وب سایت رسمی باشگاه گفت: “در طول فصل من وابستگی زیادی به باشگاه و هر چیزی که نماینده آن باشد ، ایجاد کردم. من در پشت صحنه اینجا با هم تیمی هایم و کارکنان ارتباط عمیقی احساس می کنم. آنها هر روز انگیزه بیشتری به من می دهند و من بدانید که با هم می توانیم به چیزهای خاصی برسیم.

“از اولین لحظه ورود من اعتماد مدیر را احساس کردم. به عنوان یک بازیکن ، این اعتقاد به شما فرصت مناسبی را می دهد تا بهترین فوتبال خود را انجام دهید و می خواهم از او بخاطر آن تشکر کنم.

“من از اینکه هواداران چقدر دوست داشتند من بمانم تحت تأثیر قرار گرفتم و تمام تلاش خود را خواهم کرد تا با بازی در زمین بازی آنها را خوشبخت و شاد کنم. من هنوز نتوانسته ام مقابل تماشاگران اولدترافورد بازی کنم و این کاری است که نمی توانم صبر کنم تا آن را انجام دهم. “

سرمربی سابق پاری سن ژرمن و ناپولی در 7 بازی اخیر خود برای یونایتد 8 گل به ثمر رسانده است که به نظر می رسد پس از همسایگان منچسترسیتی آماده است تا در رده دوم جدول لیگ برتر قرار گیرد.

پنج مورد از این حملات – از جمله دو ضرب در هر دو پا با موفقیت بزرگ در نیمه نهایی مقابل رم – به شیاطین سرخ کمک کرد تا فینال لیگ اروپا برابر ویارئال در گدانسک را در 26 مه برگزار کنند.

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه متعادل ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید

  • عرفان مسعودی پوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی