مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

 

کوپرستاون ، نیویورک – روبرتو آلومار پس از تحقیق در مورد سوisc رفتار جنسی در رابطه با مرد دوم سابق تورنتو ، بلو جیس ، از تالار مشاهیر و موزه ملی بیس بال استعفا داد.

تالار مشاهیر روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که هیئت مدیره نامه استعفای الومار را از هیئت مدیره پذیرفته است.  گفته می شود که الومار این نامه را روز شنبه ارسال کرده است.

آلومار که در سال 2011 به تالار مشاهیر راه یافت ، هنوز هم پلاک خود را در آنجا نشان می دهد.

آبی جی ها رابطه خود را با آلومار قطع کردند و بیس بال لیگ برتر ، او را به عنوان مشاور ویژه اخراج کرد که نتیجه یافته ها بود.

Rob Manfred ، کمیسر MLB ، روز جمعه اعلام کرد که Alomar از سمت مشاوره خود خلاص شده است و پس از نتایج تحقیقات مستقل در لیست غیر واجد شرایط لیگ است.

مانفرد گفت که یکی از کارمندان صنعت بیس بال واقعه ای را در اوایل سال جاری با الومار از سال 2014 گزارش کرد.

اندکی پس از آنکه MLB به طور علنی تصمیم خود را اعلام کرد ، Blue Jays اعلام کرد که آنها رابطه خود را با Alomar که بخشی جدایی ناپذیر از عناوین سری جهانی تورنتو در سال 1992 و 93 بود ، قطع کردند.

بلو جیز گفت که نام آلومار از سطح عالی مرکز راجرز حذف می شود و بنری در مرکز راجرز شماره بازنشستگی شماره 12 وی و ورود به تالار مشاهیر را حذف می کند.

وی همچنین به عنوان دستیار ویژه تیم منصوب شد.

این ادعا در دادگاه تأیید نشد و وکیل زنی که این حادثه را گزارش کرد گفت موکل وی قصد ندارد از الومار شکایت کند یا اقدامات بیشتری انجام دهد.

آلومار گفت که از تصمیم MLB “ناامید ، متعجب و ناراحت” شده است.

  • عرفان مسعودی پوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی