مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

مشتاق نیوز

بررسی خبر به صورت مشتاقانه

سرهنگ عبدالعلی عبدی‌پور ظهر امروز در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا اطهار داشت: در مدت 70 روز گذشته و در قالب اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، 34 هزار فقره جریمه برای خودروهای متخلف در سطح استان صادر شده‌ است.

 

وی افزود: نیروی انتظامی در راستای کنترل و کاهش شیوع ویروس کرونا همکاری لازم را با سایر دستگاه‌های اجرایی و نطارتی دارد، و در طول هفته گذشته قریب به سه هزار فقره جریمه برای خودروهای متخلف که اکثر آنان خودروهای حاضر در مراسم‌ها بوده‌اند، صادر شده‌ است.

 

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همکاران ما در سایر مسیرهای مواصلاتی خارج از شهر بر تردد خودروها نظارت لازم را دارند و تخلفات توسط نیروها به صورت حضوری و یا توسط دوربین‌های کنترل ترافیک ثبت می‌شوند.

 

فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به روند افزایشی آمار بستری‌ها در شهرستان بویراحمد خواستار تشدید نظارت‌ها از طرف تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح شهر یاسوج شد.

 

شاهرخ کناری خاطرنشان کرد: انتظار داریم دستگاه‌های نظارتی و متولی در امر کنترل در کنار فعالان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نظارت مستمر و دقیق‌تری بر محله‌ها، بازار، جایگاه‌های سوخت و دفاتر پیشخوان داشته‌ باشند.

 

کناری در ادامه با بیان اینکه کادر بهداشت در سطح مناطق شهری و روستایی دچار فرسودگی و خستگی شده‌اند، ادامه داد: متاسفانه این افراد با توجه به تمام تلاش‌های موثر مورد بی‌لطفی قرار گرفته‌اند و نیاز به انگیزه مجدد دارند.

 

فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه برخی از اصناف نظیر موبایل‌فروشی‌ها، پوشاک زنانه، دفاتر پیشخوان دستورالعمل‌های بهداشتی را به‌صورت صحیح رعایت نمی‌کنند، بیان کرد: بانک‌ها با توجه به پایان سال کاری شاهد حجم زیاد مراجعه‌کننده هستند و متاسفانه در هفته گذشته ثبت‌نام نیروی انتطامی نیز در شهرستان موجب ایجاد تجمعات شلوغی شد.

 

شاهرخ کناری ادامه داد: نمایشگاه لوازم و مبلمان قرار بوده در هفته آینده به مدت یک هفته در شهر یاسوج برگزار شود، که برگزاری چنین نمایشگاهی در این وضعیت قابل توجیه نیست و خواستار لغو مجوز این نمایشگاه هستیم.

  • عرفان مسعودی پوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی